| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

سه ماه بعد از مصاحبه جنجالی

دی‌بروینه حرفش را پس گرفت: خداحافظ عربستان!

کوین دی بروینه که سه ماه پیش دروازه‌های ورود به فوتبال عربستان را باز کرده بود، حالا آن را کاملا بسته است.

دی‌بروینه حرفش را پس گرفت: خداحافظ عربستان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، ستاره بلژیکی پس از اینکه در ماه ژوئن گفت که قصد دارد به فوتبال عربستان برود، حواشی زیادی را ایجاد کرد و اظهارات او بمب بزرگی بود اما او در سیتی ماندنی شد و حالا می‌گوید: «صادقانه بگویم، من با هیچ باشگاهی صحبت نکردم.»

درست در پایان فصل گذشته، کوین دی بروینه زنگ خطر را در منچسترسیتی به صدا درآورد و درها را برای انتقال احتمالی به فوتبال عربستان باز کرد. ستاره 33 ساله بلژیکی در پاسخ به سوالی درباره احتمال امضای قرارداد با یک باشگاه عربستانی گفته بود: «در سن من باید به هر انتقالی فکر کنید و برای همسرم، یک ماجراجویی عجیب و غریب و خوب است. من باید به آینده خود و خانواده‌ام فکر کنم. بازی در عربستان می‌تواند آینده مالی هر بازیکنی را تضمین کند. اگر دو سال در عربستان بازی کنم، می‌توانم درآمدی باورنکردنی داشته باشم.»

سه ماه پس از این مصاحبه، دی بروینه همچنان برای سیتی بازی می‌کند و دیروز بازار نقل و انتقالات در عربستان نیز بسته شد. او از سال 2015 برای سیتیزن‌ها بازی می‌کند و تبدیل به یک اسطوره شده است.

دی بروین اکنون در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی اعتراف کرد: «صادقانه بگویم، من با هیچ‌کس صحبت نکردم ولی سر و صدا و شایعات زیادی به راه افتاد. من گفتم که انتظار یک تابستان آرام را دارم و همین اتفاق افتاد. من چهار هفته در تعطیلات بودم، برگشتم و تمرین را شروع کردم. بعد هم هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد چون اساسا به فکر جدایی نبودم.»

دی بروینه در مورد تمدید قراردادش گفت: «قبل از هر چیزی می‌خواهم از این فصل لذت ببرم و با سیتی به اهدافی که داریم برسیم. سپس خواهیم دید.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار