| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

کابوس تلخ؛

نونیز جایی در لیورپول ندارد

داروین نونیز روزهای سختی را در لیورپول و البته تیم ملی اروگوئه سپری می‌کند.

نونیز جایی در لیورپول ندارد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، داروین نونیز از بازیکنی ثابت به ستاره‌ای فراموش شده تبدیل شده است. او که سومین مهاجم لیورپول با بیشترین دقایق بازی در زمین - ۳۰۲۶ دقیقه- بود، حالا به آخرین گزینه برای حضور در خط حمله این تیم تبدیل شده است و آخرین انتخاب آرنه اشلوت است.

او حالا یکی از اولین بازیکنانی است که این مربی هلندی در دوران جدیدی که در آنفیلد آغاز شده کنار گذاشته است. این بازیکن در دیدارهای لیورپول در فصل جدید به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. او در دیدار برابر برنتفورد ۱۸ دقیقه و در بازی مقابل منچستریونایتد هم ۱۴ دقیقه بازی کرد تا از ۲۷۰ دقیقه ممکن تنها ۳۲ دقیقه در زمین باشد.

شروع در فصل جدید بدترین شروع ممکن از زمان حضورش در فوتبال اروپا بوده است. این بازیکن فصل گذشته در سه بازی ابتدایی لیورپول ۴۱ دقیقه در زمین حضور داشت و در فصل ۲۰-۲۰۱۹ هم در سه بازی اول مجموعا ۴۴ دقیقه برای آلمریا بازی کرده بود.

این شرایط چندان هم برای او عجیب و جدید نیست چون این روند از اواخر فصل گذشته که یورگن کلوپ هنوز روی نیمکت لیورپول حضور داشت آغاز شده بود. او در مجموع از فصل گذشته تا به حال در سه بازی متوالی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی لیورپول روی نیمکت بوده است.

نونیز در یازده بازی آخری که با پیراهن لیورپول انجام داده نه گلی به ثمر رسانده و نه پاس گلی ارسال کرده است. این یعنی در ۳۹۳ دقیقه اخیر هیچ تاثیرگذاری روی گل نداشته است و آخرین‌بار در دقیقه ۲۳ هفته سی و دوم فصل گذشته توانست پاس گلی را برای لوئیس دیاز ارسال کند.

از بین ۱۸ بازیکنی که در این سه بازی ابتدایی فرصت بازی برای لیورپول را پیدا کرده‌اند، او در جایگاه چهارم کمترین میزان مشارکت ایستاده است. تنها اندو، هاروی الیوت و سیمیکاس از او پایین‌تر قرار گرفته‌اند.

وضعیتی که در تیم ملی اروگوئه به وجود آمده باعث شده است که شرایط او بیش از پیش دشوار شود. جریمه‌های بازیکنان این تیم که در درگیری با هواداران کلمبیا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حضور داشتند اعلام شد. سخت‌ترین جریمه برای او بود که پنج بازی از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۲۰ هزار دلار محکوم شد. حالا به نظر می‌رسد نونیز که دیگر شانسی هم برای بازگشت به تیم ملی اروگوئه ندارد باید شرایطش را هرچه زودتر در آنفیلد تغییر دهد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار