| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

عراق مجوز پنج هزار هوادار را گرفت

کویت و عراق برای حضور 5000 هوادار عراقی در بازی تیم‌های ملی دو کشور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 به توافق رسیدند.

 عراق مجوز پنج هزار هوادار را گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، عراق سال گذشته میزبان مسابقات خلیج فارس بود، به هواداران کویتی اجازه داده بود که بدون دریافت ویزای عراق وارد ایم کشور شوند و از تیم ملی کشورشان حمایت کنند.

عراقی‌ها با توجه به همین موضوع درخواست حضور هواداران خود در کویت برای تقابل تیم‌های ملی دو کشور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 را ارائه داده و اعلام کرده بود که اگر مقامات کویت با این درخواست موافقت نکنند، عراق نیز در آینده به همین ترتیب برخورد خواهد کرد.

با این حال ساعاتی قبل المنحل الصافی، سفیر عراق در کویت، از طریق حساب کاربری خود در توییتر تایید کرد که تلاش‌های سفارت و وزیر کشور عراق با موفقیت به پایان رسید و طرفین برای ورود 5000 هوادار عراقی در کویت به توافق رسیدند.

او توضیح داد: سازوکاری برای ورود 5000 هوادار عراقی دارای گذرنامه الکترونیکی برای حضور در مسابقه مقدماتی جام جهانی گروه دوم در دهم شهریور ماه تصویب شده است. فدراسیون‌های فوتبال دو کشور با سازماندهی ورود و اقامت هواداران با سازمان‌های امنیتی همکاری خواهند کرد.

تیم ملی عراق در گروه دوم مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی با تیم‌های کویت، کره جنوبی، اردن، عمان و فلسطین هم‌گروه است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار