| کد مطلب: ۱۱۳۵۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

چه شروعی از بارکولا

مهره گمشده پاریس ؛ امباپه زود فراموش شد

بردلی بارکولا، وینگر جوان پی اس جی، امسال قدمی بلند رو به جلو برداشته و دیشب در برتری برابر لیل نیز توانست گلزنی کند.

مهره گمشده پاریس ؛ امباپه زود فراموش شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، جدایی کیلیان امباپه ضربه سختی برای پاری سن ژرمن چه در داخل و چه خارج از زمین بازی بود. مهاجم فعلی رئال مادرید رهبر واقعی خط حمله پاریسی‌ها بود و رکوردهای گلزنی زیادی در پایتخت فرانسه از خود به جای گذاشت که رسیدن به آنها بسیار دشوار است.

برای پر کردن جای خالی امباپه، مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن در هم‌فکری با سرمربی خود، لوئیز انریکه، تصمیم گرفت برای جذب ستاره جدید به بازار نرود، و قرار شد به داشته‌های خود نظیر بارکولا اعتماد کنند.

 

gfrh1gva

یک شروع امیدوارکننده

اگرچه تنها سه هفته از لیگ یک فرانسه برگزار شده است، اما همه چیز نشان می‌دهد که این تصمیم موفقیت‌آمیز بوده است. تیم پاریسی در تمامی دوئل‌های خود پیروز شده است و نسخه بهبود یافته‌ای را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد. انریکه یک ماشین گلزنی از پاریس ساخته و تاکنون تیم او 13 گل در سه بازی به ثمر رسانده است.

بردلی بارکولا در این شروع بی‌عیب و نقص PSG یک مهره برجسته بوده است. وینگر فرانسوی که تنها 22 سال سن دارد، جایگاه خود را به عنوان یک وینگر چپ تثبیت کرده و با عملکرد خود فعلا باعث شده تا کسی از امباپه یاد نکند.

ستاره جدید PSG

بارکولا که فصل گذشته 5 گل زد و 9 پاس گل به ثبت رساند، حالا قدمی رو به جلو برداشته و در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند. بارکولا غیرقابل توقف در یک به یک‌هاست و به‌خصوص بازی فصل قبل او برابر بارسا در مونتجوئیک فراموش نشدنی است. کسی که آن پنالتی مشهور را از آرائوخو گرفت و زمینه برای بازگشت پی اس جی و برتری 1-4 را هموار کرد.

امسال او در سه بازی تاکنون 4 گل به ثمر رسانده یعنی فقط یک گل کمتر از تمام گل‌های فصل قبل. جدای از ارقام گلزنی عالی، شکل بازی بارکولا نیز فوق‌العاده بوده و حضورش یعنی یک خطر دائمی روی دروازه رقبا.

به این ترتیب، اگرچه جایگزینی کیلیان امباپه بسیار پیچیده است، اما به نظر می‌رسد لوئیز انریکه ستاره جدید خود در غیاب کیلیان را پیدا کرده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار