| کد مطلب: ۱۱۳۵۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

فاتی تمرینات را شروع کرد

سورپرایز برای بارسا: شماره 10 برگشت

آنسو فاتی برای اولین‌بار پس از مصدومیت از ناحیه کف پا، صبح امروز در چمن سیوتات اسپورتیوای کمپ خوان گمپر تمرین کرد.

سورپرایز برای بارسا: شماره 10 برگشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بازگشت فاتی خبری خوب برای بارسلونا و هانسی فلیک است. باشگاه بارسلونا تصاویری از تمرین امروز صبح را به اشتراک گذاشته است که در آن آنسو فاتی نیز دیده می‌شود.

مهاجم محصول لاماسیا درست قبل از شروع تور پیش فصل آمریکا به دلیل ورم در ناحیه پای راست از میادین دور ماند. این تقریبا یک ماه و نیم پیش بود. با وجود اینکه آنسو هنوز 100 درصد بهبود نیافته اما روند ریکاوری او خوب پیش می‌رود و مجوز تمرین روی چمن را گرفته است.

 

i2eixtab

تمرین صبح امروز زیر نظر سرمربی آلمانی و در غیابت ملی پوشان برگزار شد. در واقع، تنها بازیکنان از تیم اول، اینیاکی پنیا، بالده، اینیگو مارتینز، اریک گارسیا، پابلو توره، مارک کاسادو، پائو ویکتور و رافینیا بودند. بارسلونا یکشنبه 25 شهریور در دربی کاتالونیا مقابل خیرونا در مونتیلیوی بازی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که آنسو در تابستان امسال پس از گذراندن یک فصل قرضی در برایتون در لیگ برتر به بارسا بازگشته است. نام او در تابستان امسال در میان نامزدهای جدایی بود، اما در نهایت، به او فرصت جدیدی در باشگاه کاتالان داده شد و شماره 10 را نیز بر تن خواهد کرد، شماره افسانه‌ای لیونل مسی.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار