| کد مطلب: ۱۱۳۵۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

سگ‌های بلاصاحب جمع می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: در راستای کنترل جمعیت جانوران مضر شهری، اجرای طرح زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در سطح معابر و پارکهای ملایر، به طور مستمر اجرا می‌شود.

سگ‌های بلاصاحب جمع می شوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مجتبی داوری با بیان اینکه برای کنترل جمعیت سگ‌ها در سطح شهر به شدت نیاز به همکاری و مشارکت مردم داریم، افزود: شهروندان غذادهی به سگ‌ها را در بیرون از شهر انجام دهند.

وی تصریح کرد: از قراردادن انواع مواد خوراکی و پسماندهای غذایی در مسیر تردد سگ‌ها و همچنین غذارسانی به حیوانات در طول شبانه روز در سطح معابر شهر و بوستان‌ها اکیدا خودداری کنید.

داوری خاطرنشان کرد: به منظور کاهش مدت ماندگاری زباله در سطح معابر عمومی، ضروری است پسماندهای خود را صرفا رأس ساعت ۲۱ به بیرون از منزل منتقل کنید.

این مقام مسئول از اجرای اجرای ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها خبر داد و گفت: پاکسازی و امحاء گسترده پوسترها و آگهی‌های تبلیغاتی الصاق شده بر جداره‌های شهر و مبلمان شهری و شستشوی مخزن‌های زباله ثابت در پیاده‌روها توسط اداره پسماند شهرداری ملایر هر روزه انجام می‌شود.

داوری با بیان اینک طرح جهادی نظافت عصرگاهی معابر شهر با اولویت معابر فرعی با استفاده از ظرفیت موجود و بدون استفاده از نیروی انسانی جدید در میدان جهاد آزاده ۳,۴,۶,۷ و کوهستان ۱,۲,۵,۶,۷ و فرعی‌ها و خیابان عاشورا کوچه فرهادی توسکی و تاجعلی ذهبی، در حال انجام است، افزود: خیابان شهید رجایی کوچه عدل روستایی، باغ بنفشه لاله شمعدانی شکوفه، خیابان معارف وند رئیسی و کوچه های فرعی، خیابان شهید الوند پارک الوند و کوچه‌های فرعی، بلوار ولیعصر ایمان ۴,۵,۶ خانجانی کیقباد رهبر رضایی، توسط پرسنل اداره پسماند شهرداری ملایر پاکسازی شده‌اند.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار