| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف فرهاد مجیدی با استقلال مشخص شد

اخبار مطرح شده در فضای مجازی درباره شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال واقعیت نداشته و جواد نکونام به کار خود به‌عنوان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت ادامه می‌دهد.

تکلیف فرهاد مجیدی با استقلال مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در اهواز به استقلال خوزستان باخت تا رکورد شکست ناپذیری‌های این تیم، درست پس از یک‌سال شکسته شود.

این شکست باعث شد در روزهای اخیر حاشیه‌هایی برای استقلال شکل بگیرد. حاشیه‌هایی که باعث شد انتقاداتی از سوی هواداران این تیم نسبت به اعضای کادر فنی مطرح شود.

درست چند ساعت پس از این مسابقه شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه هلدینگ خلیج فارس به جواد نکونام مهلت سه هفته‌ای داده تا در صورتی که نتواند نتایج ایده‌آلی را کسب کند از سمت خود برکنار خواهد شد.

این شایعه با واکنش مدیران باشگاه استقلال همراه شد و برخی از آنان در گفت‌وگو با ایرنا، مساله فوق را تکذیب و اعلام کردند؛ به طور حتم با همدلی و اتحاد میان تمامی عوامل باشگاه استقلال، روزهای خوبی در انتظار تیم خواهد بود.در روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل شده و بنا به تصمیم جواد نکونام بازیکنان این تیم به استراحت چند روزه پرداخته‌اند تا با فراموش کردن اتفاقات بازی با استقلال خوزستان استارت دوباره‌ای بزنند، پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی باعث ایجاد حاشیه شد.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته حضورش در اتحاد کلبا پایان یافت، عکسی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که به دوران حضور در استقلال بر می‌گشت. او با این پست به نوعی برای بازگشت دوباره به استقلال ابراز تمایل کرد.

پس از این اتفاقات در فضای مجازی شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال مطرح شد، شایعه‌ای که مشخص بود به دور از واقعیت است.

یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال شایعات مطرح شده را در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا تکذیب کرد. وی گفت: استقلال باید در اولین بازی بعد از تعطیلات، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا با الغرافه قطر بازی کند و به طور حتم همه اعضای تیم تلاش خواهند کرد تا نتیجه قابل قبولی را کسب کنند.وی افزود: جواد نکونام سرمربی استقلال است و به طور به کارش با قدرت ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار