| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو، یاسین سلمانی را نمی خواهد

یاسین سلمانی از اینکه فرصت بازی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس را به دست نیاورده، اصلا راضی نیست.

گاریدو، یاسین سلمانی را نمی خواهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یاسین سلمانی یکی از مهم ترین استعدادهای فوتبال ایران بود که مصدوم شد و پس از آن دیگر فرصت بازی پیدا نکرد، نه در سپاهان و نه پرسپولیس. یاسین فصل قبل بلافاصله بعد از پیوستن به پرسپولیس به بدترین شکل ممکن مصدوم شد و کل فصل را از دست داد. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت آماده فصل جدید شد و انگیزه زیادی هم برای درخشش در این فصل داشت. با این حال سلمانی یکی از غایبان بزرگ پرسپولیس در بازی با ذوب آهن بود.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس با توجه به علاقه به یاسین و رقم قرارداد او روی آمادگی و درخشش ستاره جوان حساب ویژه ای باز کرده بودند  و پس از ماه‌ها غیبت دوست داشتند از همان بازی با ذوب آهن در ترکیب اصلی بازی کند. اما مشخص نیست در اردوی پیش فصل و بازیهای دوستانه گاریدو چه نمایشی از یاسین دیده که این طور از او ناامید شده است.یاسین سلمانی نه تنها در ترکیب پرسپولیس غایب بود بلکه با صلاحدید گاریدو حتی از لیست بازی هم خط خورد. پرسپولیسی ها منتظر رونمایی از یاسین در تبریز و در بازی بزرگ مقابل تراکتور بودند ولی این بار با وجود حضور در لیست، این بازیکن فرصت بازی پیدا نکرد.

در دیدار مقابل فولاد هم دقیقا این اتفاق رخ داد تا سلمانی در این فصل حتی یک دقیقه هم به میدان نرود. وقتی خبرنگاران در این خصوص از گاریدو پرسیدند جواب سرمربی اسپانیایی بسیار قابل تامل بود، گاریدو از خبرنگاران خواست تا به جای سوال در مورد یاسین، در خصوص بازیکنانی که به میدان رفتند سوال بپرسند.این یعنی مرد اسپانیایی لااقل الان هیچ اعتقادی به یاسین ندارد!

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار