| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

واکنش نامجومطلق به اخراج نکونام؛‌ خنده‌دار است!

ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال در خصوص بحث اخراج و برکناری سرمربی این تیم واکنش نشان داد و گفت: اتفاقاتی که این روزها می‌افتد، خنده‌دار است.

واکنش نامجومطلق به اخراج نکونام؛‌ خنده‌دار است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مجید نامجو مطلق در جمع خبرنگاران و در واکنش به مسائل مطرح شده بعد از بازی استقلال و استقلال خوزستان که به باخت یک‌ بر صفر شاگردان نکونام منتهی شد، اظهار کرد: بعد از این بازی اتفاقاتی روی سکوها افتاد که خنده‌دار است و هواداران باید این را بدانند که تیم بعد از هفته چهارم یا پنجم، در شرایط بازی و لیگ قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این که بعد از هفته سوم و به خاطر یک شکست بخواهیم این حرف‌ها را مطرح کنیم درست نیست. تیم در دوران بدن‌سازی بوده و بازیکنان هم نیاز به شناخت و هماهنگی دارند و طبیعی است در این دوران نمی‌توان آنطور که می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

نامجومطلق تصریح کرد: یکی از مولفه‌های زیبا بودن فوتبال همین است که نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد. هواداران باید به این نکته توجه داشته باشند که تیم بازیکنان جدید گرفته و همه این مسائل نیاز به زمان و صبوری دارد. باید این فرصت را به کادر فنی و تیم داد تا خودشان را بهتر پیدا کنند و در هفته‌های آتی نتایج تیمی بهتر هم خواهد شد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با ۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد. استقلال در هفته چهارم روز شنبه ۱۹ آبان باید به مصاف مس‌رفسنجان برود.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار