| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

میانگین سنی جالب بارسا: هر سال جوان‌تر از قبل

میانگین سنی تیم بارسلونا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ حتی از سال قبل هم کمتر است.

میانگین سنی جالب بارسا: هر سال جوان‌تر از قبل

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، ژاوی در طول دوران حضورش روی نیمکت بارسلونا دست به اقدامی زد که بسیار مورد توجه و تحسین قرار گرفت و این اقدام در واقع استفاده از بازیکنان بسیار جوان و بااستعدادی بود که در آکادمی باشگاه بارسلونا معروف به لاماسیا رشد کرده و مهارت‌هایشان را نشان داده بودند.

تصمیم او برای استفاده از این بازیکنان جوان در شرایطی که باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی قادر به خرید ستاره‌های بزرگ و بازیکنان زیادی نبود باعث شد که آنها بتوانند به خوبی با حریفان رقابت کنند و زمینه درخشش این ستاره‌های جوان هم در سطح اول فوتبال اسپانیا فراهم شود.

این موضوع در عین حال باعث شد که میانگین سنی بارسا کاهش پیدا کند اما به نظر می‌رسد که جدایی ژاوی مانع از ادامه این مسیر نشده است و هانسی فلیک هم به جوانانی که ژاوی به تیم اول بارسا معرفی کرد و همچنین چند بازیکن دیگر از لاماسیا اعتقاد و اعتماد فراوانی دارد.

این موضوع باعث شده است که میانگین سنی بارسا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ حتی از قبل هم کمتر شود. میانگین سنی این تیم در فصل گذشته ۲۴.۵ بود اما در این فصل به ۲۳.۴ رسیده که یعنی بیشتر از یک سال کم شده است و این در حالی است که بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن هم در این فهرست جای دارند، اما تعدد بازیکنان جوان که انگیزه بسیاری هم برای موفقیت دارند به آنها کمک زیادی خواهد کرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار