| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پایان کابوس یونایتد: سانچو به چلسی پیوست

​جیدون سانچو با قراردادی قرضی اما با بند خرید اجباری، منچستریونایتد را ترک کرد و به چلسی پیوست.

پایان کابوس یونایتد: سانچو به چلسی پیوست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سانچو در یک سال اخیر روزهای چندان خوبی را در منچستریونایتد تجربه نکرد و درگیری و اختلاف نظرش با اریک تن‌هاخ باعث شد که تقریبا تمام نیم فصل اول فصل گذشته را دور از سایر بازیکنان به تنهایی تمرین کند و در نهایت هم در ژانویه راهی دورتموند شد تا بار دیگر در این تیم بدرخشد.

عملکرد خوب او در دورتموند و اظهارات سرمربی یونایتد در تمرینات پیش فصل باعث شده بود که هواداران این تیم درخشش دوباره او در ترکیب شیاطین سرخ امیدوار باشند اما شرایط بار دیگر مانند قبل پیش رفت تا او باز هم به دنبال پیدا کردن باشگاهی جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد.

رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از آغاز مذاکرات چلسی با مدیران یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داده بودند، اما شب گذشته که آخرین مهلت نهایی شدن این انتقال پیش از بسته شدن پنجره تابستانی بود بالاخره این اتفاق رخ داد و سانچو با قراردادی قرضی که بند خرید اجباری هم در آن گنجانده شده است راهی چلسی شود و بالاخره به کابوس حضورش در منچستریونایتد پایان دهد.

هرچند باید این را در نظر داشت که این بند در صورتی فعال خواهد شد که چلسی در پایان فصل در جمع ۱۴ تیم بالای جدول باشد. مبلغ در نظر گرفته شده برای بند خرید اجباری ۲۵ میلیون یورو با بند پاداش هفت میلیون یورویی است. چلسی و یونایتد هنوز این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده‎‌اند، اما تمامی مدارک در زمان مقرر امضا شده و به زودی تصاویر سانچو با پیراهن چلسی به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار