| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

انتظار طولانی تمام شد: مسی بالاخره برگشت

تاتا مارتینو اعلام کرد که لیونل مسی بالاخره پس از طی کردن روند درمانش به تمرینات اینترمیامی برگشته است.

انتظار طولانی تمام شد: مسی بالاخره برگشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لیونل مسی در جریان برگزاری دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و نتوانست تیمش را در ادامه این دیدار که با قهرمانی تیم ملی آرژانتین هم به پایان رسید همراهی کند و از آن زمان تا به حال مشغول طی کردن روند درمانش بود.

منابع نزدیک به این بازیکن در همان زمان مدعی شده بودند که روند درمان او طولانی خواهد شد اما هواداران اینترمیامی و علاقمندان به این ستاره آرژانتینی نگران شرایط او و مدت زمان دوری‌اش از میادین بودند و این نگرانی بالاخره به پایان رسیده و او آماده بازگشت دوباره به زمین است.

مارتینو در نشست خبری پیش از بازی برابر شیکاگو فایر به خبرنگاران گفت:« او چند هفته بود که کار با توپ را آغاز کرده بود و اول با تیم پزشکی و سپس با مربیان بدنسازی مشغول کار بود. او آرام آرام توانسته است به بخشی از تمرینات گروهی برگردد و حالا در کنار بازیکنان در تمرینات حضور دارد.»

سرمربی اینترمیامی احتمال حضور او در فهرست دیدار برابر شیکاگو را رد نکرد و اظهار داشت:« این مسائلی است که درباره‌اش با او هم زیاد صحبت کردیم و همه چیز بستگی به این دارد که او چه احساسی داشته باشد. این مصدومیتی است که بیشتر از شش هفته به طول انجامیده است و ما باید کاملا آرام پیش برویم و از همه چیز مطمئن باشیم. مجوز پزشکی او هنوز صادر نشده است و ما این که او با ما سفر کند یا خیر را ارزیابی خواهیم کرد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار