| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو: نباید فکر کنیم بردن راحت است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش استحقاق برتری مقابل فولاد خوزستان را داشته‌اند.

گاریدو: نباید فکر کنیم بردن راحت است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  خوان کارلوس گاریدو بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و به نظرم استحقاق این برد را داشتیم. برای این برتری جنگیدیم و طبیعی بود سختی‌هایی در مسابقه باشد. فکر می‌کنم همه باید بدانیم هر دیدار برای خودش سختی‌هایی دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان در هر مسابقه با سختی‌هایی مواجه می‌شوند، تصریح کرد: چیزی که به ضرر تیم است، این است که فکر کنیم بردن خیلی راحت است و باید در دقیقه 15 پیروز شویم. تیم‌های بزرگ در فوتبال برای پیروزی سختی می‌کشند و این برد ارزشمندتر است؛ چون تیم توانست با سربلندی از این سختی‌ها خارج شود. برد راحتی نبود و مقابل تیمی بازی می‌کردیم که عملکرد خوبی داشت.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نیمه اول برای شاگردانش بسیار سخت شده بود، گفت: در نیمه نخست وقتی متوجه شدیم می‌توانیم به منطقه آنها برسیم، این کار را انجام دادیم و سه یا چهار موقعیت گلزنی داشتیم که اگر یکی از آنها به ثمر می‌رسید، نتیجه بازی عوض می‌شد. در نیمه اول گل نزدیم و بازی سخت شد. فولاد خوب پرس می‌کرد و متوجه شدیم که باید سختی بکشیم.

گاریدو با بیان اینکه پرسپولیس در نیمه دوم سطح بالاتری از خود نشان داد، خاطرنشان کرد: در این نیمه بر بازی تسلط داشتیم. زدن گل اول در این دیدارها خیلی مهم است. ارونوف، علیپور، احمدزاده و امیری تلاش زیادی کردند که به گل برسیم و در آخر رسیدیم. این گل سبب می‌شد که بازی عوض شود و سعید صادقی و آل‌کثیر برای زدن گل دوم به ما فضا دادند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار