| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

عصبانیت اوسیمن از ناپولی: چرا من را نمی‌فروشید!

ویکتور اوسیمن از ناپولی به دلیل عدم توافق با الاهلی یا چلسی برای انتقالش، بسیار عصبانی است.

 عصبانیت اوسیمن از ناپولی: چرا من را نمی‌فروشید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این مهاجم نیجریه‌ای در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات  تابستانی پس از اینکه انتقال به الاهلی عربستان به نتیجه نرسید، به دنبال پیوستن به چلسی است.

با این حال، طبق گزارش‌های ساشا تاولیری، کارشناس نقل و انتقالات، و لوئیک تانزی، خبرنگار اکیپ، ناپولی آماده نیست تا اوسیمن را به لیگ برتر منتقل کند. چلسی هنوز نتوانسته است قیمت درخواستی ناپولی را برآورد کنند. اوسیمن یک بند آزادسازی ۱۳۰ میلیون یورویی در قرارداد خود دارد، اما ناپولی آماده است تا او را با ۸۰ میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها بفروشد.

الاهلی با این بازیکن ۲۵ ساله توافق کرده بود، اما طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، ناپولی درخواست خود را ۵ میلیون یورو افزایش داد و این باعث شد که تیم سعودی به جای او ایوان تونی از برنتفورد را جذب کند.

اکنون، تاولیری و تانزی ادعا می‌کنند که چلسی گزینه مورد علاقه اوسیمن است و این مهاجم به شدت به دنبال انتقال به استمفوردبریج است. تانزی می‌گوید که اوسیمن از باشگاه خود بسیار عصبانی است، در حالی که طبق گفته تاولیری، یک درگیری بزرگ بین اوسیمن و ناپولی در جریان است. فابریس هاوکینز، کارشناس نقل و انتقالات آر‌ام‌سی اسپورت نیز مدعی شده که که اوسیمن پیشنهاد چلسی به ارزش ۸ میلیون یورو در هر فصل را رد کرده است.

در هفته‌های اخیر بارها گفته شده که این بازیکن نیجریه‌ای حقوق خود را از ۱۰ میلیون یورو در هر فصل که در ناپولی دریافت می‌کند، کاهش نخواهد داد. این قرارداد همیشه قرار بوده است تا تابستان امسال ادامه داشته باشد، با این فرض که باشگاه‌ها برای فعال کردن بند آزادسازی ۱۳۰ میلیون یورویی صف بکشند.

در عوض، چلسی، آرسنال، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچستریونایتد ابتدا به دنبال اهداف دیگر رفتند، زیرا از درخواست حقوق بالا و قیمت‌گذاری بالای ناپولی ترسیده بودند. اگر هیچ یک از طرفین کوتاه نیایند، اوسیمن این فصل هم در ناپولی خواهد ماند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار