| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

آلوس جاودانه شد!

هافبک خلاق تراکتور به بهترین پاسور تاریخ این تیم در لیگ‌برتر تبدیل شد.

آلوس جاودانه شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تراکتور روز گذشته (پنجشنبه) در جریان هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال به خانه هوادار رفت. تی‌تی‌ها با نمایشی چشم‌نواز با ۴ گل بر بنفش‌پوشان پایتخت فائق آمدند.

مهدی هاشم‌نژاد، تومیسلاو اشترکالی و امیرحسین حسین‌زاده (دوگل) گل‌های تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند تا تراکتور با ۷ امتیاز موقتاً به صدر جدول تکیه بزند.

ریکاردو آلوس که هفته ابتدایی لیگ‌برتر را بدون ارسال پاس گل به پایان برده بود؛ مقابل پرسپولیس اولین پاس گل خود در فصل جدید را ارسال کرد. ریکی روز گذشته هم آخرین گل تیمش را ساخت.

مهندس خط میانی تراکتوری‌ها، بی‌تردید جزو معدود چهره های خارجی فوتبال باشگاهی ایران با نمایشی بی‌نظیر است. آلوس، عنوان بهترین پاسور دو فصل اخیر لیگ‌برتر فوتبال ایران را از آن خود کرده و برای درخشش در سومین فصل حضورش در جمع تی‌تی‌ها حسابی آماده است.

به گزارش ایسنا، هافبک پرتغالی تراکتور شب گذشته آخرین گل تیمش را ساخت و تعداد پاس گل هایش با پیراهن تراکتور را به عدد ۲۴ رساند تا جاودانه شود. ریکی حالا بالاتر از محمد ابراهیمی (۲۳ پاس گل) رتبه نخست برترین پاسورهای تاریخ تراکتور در لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده است.

جدول برترین پاسورهای تاریخ تراکتور در لیگ‌برتر:

ریکاردو آلوز (۲۴ پاس گل)

محمد ابراهیمی (۲۳ پاس گل)

احسان حاج‌صفی (۱۹ پاس گل)

محمد ایرانپوریان (۱۸ پاس گل)

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار