| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پنجاه و سه میلیون سابسکرایب

رونالدو و ادامه رکوردشکنی در یوتیوب

کریستیانو رونالدو موفق شد رکورد جالبی را با راه‌اندازی کانالش در شبکه اجتماعی یوتیوب به ثبت برساند.

رونالدو و ادامه رکوردشکنی در یوتیوب

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، محبوبیت رونالدو در بین مردم دنیا بر هیچکس پوشیده نیست و بسیاری معتقد هستند که او محبوب‌ترین ورزشکار تاریخ به حساب می‌آید و تعداد دنبال‌کنندگان صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی مختلف هم این موضوع را به خوبی ثابت می‌کند.

این بازیکن که بیشتر از ۹۰۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک و ایکس (توییتر سابق) دارد، چند روز قبل تصمیم گرفت پس از مدت‌ها به شبکه اجتماعی یوتیوب هم ورود کند و کانال رسمی و شخصی‌اش را در این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرد که حالا رکورد دیگری را به نامش ثبت کرده است.

این ستاره پرتغالی موفق شد رکورد جهانی جدیدی را در این زمینه به نام خودش ثبت کند و سایت رکوردهای جهانی گینس اعلام کرده است که او رکورد بیشترین تعداد جذب دنبال‌کننده یوتیوب در ۲۴ ساعت را به دست آورده است. گفته می‌شود که او فقط در ۲۴ ساعت اول موفق شد ۱۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۸۲۷ نفر دنبال‌کننده داشته باشد.

رونالدو تا به حال ۲۵ ویدیو در صفحه‌اش بارگذاری کرده است که بیشتر از ۲۶۰ میلیون بار دیده شده است و تعداد دنبال کنندگانش در همین مدت به بیشتر از ۵۳ میلیون نفر رسیده است که تعداد بسیار قابل توجهی به حساب می‌آید.

g5zduh35

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار