| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

استقلال؛ دو مشکل بزرگ با نکونام

آبی پوشان پایتخت در دیدار برابر استقلال خوزستان دو مشکل بزرگ داشتند که باعث شد تا نخستین شکست فصل این تیم خیلی زود رقم خورد.

استقلال؛ دو مشکل بزرگ با نکونام

به گزارش آرمان ملی آنلاین، استقلال در یکی از بازی های حساس هفته سوم رقابت های لیگ برتر در خوزستان به مصاف هم نام خود رفت.

شاگردان جواد نکونام در این بازی که سخت به سه امتیاز آن نیاز داشتند با یک گل شکست خوردند تا زنگ خطر و بحران خیلی زود برای آنها به صدا درآید.

استقلال در تابستان بسیار خوب تقویت شده است و بازیکنان بزرگ و نام آشنایی راهی این تیم شده اند و همین باعث شده تا انتظارات از این تیم بسیار بالا باشد.

استقلال با هدایت جواد نکونام در این سه بازی آغازین خود در فصل جاری لیگ برتر به ویژه بازی پایانی برابر استقلال خوزستان از دو مشکل جدی رنج برده است که در این گزارش به آنها می پردازیم:

ناهماهنگی موج می زند

استقلال تغییرات زیادی در تابستان داشته است. در دیدار برابر استقلال خوزستان بازیکنانی مثل سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، کاکوتا،، محمد حسین اسلامی و اندونگ در ترکیب اصلی به میدان رفتند که همگی در تابستان راهی تیم آبی پوش شدند.

بیش از ۶۰ درصد ترکیب اصلی استقلال نسبت به فصل قبل تغییر کرده است و طبیعی است که ناهماهنگی در تیم موج بزند. تقریبا همه بازیکنان جدید استقلال هنوز به هارمونی و نظمی که تیم و جواد نکونام انتظار دارند نرسیده اند و طبیعی است که چنین تیمی در  ابتدای فصل به مشکل بخورد و امتیاز از دست دهد.

استقلال به استثنای دیدار با شمس آذر که در دقایق پایانی گل پیروزی را زد در دو بازی دیگر ۵ امتیاز از ۶ امتیاز از دست داده است و این قطعا در ادامه فصل به تیم ضربه خواهد زد مگر اینکه دیگر تیم های مدعی هم امتیاز از دست دهند.

دیدار برابر استقلال خوزستان یکی از ضعیف ترین بازی های استقلال با هدایت جواد نکونام بود. شاگردان نکونام اصلا هماهنگی لازم را در این بازی نداشتند. کاکوتا به غیر از یک صحنه کاملا از جریان بازی خارج بود و خبری از درخشش رامین رضاییان و اسلامی هم که انتظارات از آنها بسیار بالا است نبود.

ناآماده بودن

و اما مشکل بزرگ دیگر استقلال ناآماده بودن بازیکنان جدید و البته قدیمی است. روزبه چشمی در بازی با استقلال خوزستان یک فرصت ۱۰۰ درصد گلزنی را از دست داد همچنانکه آرمان رمضانی هم یک تک به تک را خراب کرد.

کاکوتا بازیکن بزرگی است اما شوت های او ناامید کننده بود و به غیر از یک پاس به رمضانی فعلا چیزی از او ندیده ایم. او نشان می دهد که بازیکن باکیفیتی است اما فعلا آماده نیست.

اسلامی هنوز آن بازیکن فصل قبل ذوب آهن نشده است و مارشاریپوف هم نسبت به فصل قبل بسیار ناآماده است. خبر بد دیگر اینکه بلانکو هم نشان می دهد از شرایط بازی بدور است.

در ابتدای فصل همه تیم ها ناآماده هستند و طبیعی است که تیم جواد نکونام هم ناآماده باشد. اما تیمی در نهایت قهرمان می شود که در بدترین روزهای خود هم بتواند به پیروزی برسد و حداقل شکست  نخورد.

فعلا در این سه بازی ناهماهنگی و نآماده بودن در استقلال موج می زند و تعطیلی لیگ بهترین فرصت برای آبی پوشان است تا این دو مشکل خود را برطرف کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار