| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو: تیم در حال پیشرفت است/ علاقه داریم در آزادی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم.

گاریدو:  تیم در حال پیشرفت است/ علاقه داریم در آزادی بازی کنیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان که عصر امروز در سالن جلسات ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازی فردا بسیار مهم است و دوست داریم سه امتیاز را کسب کنیم. هفته گذشته تمرینات خوبی داشته ایم و آمادگی لازم را برای بازی با فولاد داریم.

وی افزود: می‌دانستیم شروع سختی در لیگ داریم و به جز کیفیت رقبا، نکته ای جالب دیگری وجود دارد. متاسفانه در مسابقاتی که میزبان بودیم به دلیل شرایط ورزشگاه، مجبور شدیم در خارج از خانه بازی کنیم که قطعا در نیم فصل، اثرگذاری این موضوع مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانی که به تیم پیوسته‌اند در حال حاضر با تیم هماهنگ شده‌اند. تیم در حال پیشرفت است و همگی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ها به پیروزی برسیم. تیمی مثل پرسپولیس در شخصیت خود می‌بیند که همیشه برنده بازی‌ها باشد.

وی بیان کرد: به اهمیت و سختی بازی مقابل فولاد آگاه هستیم و شناخت کافی از کیفیت این تیم داریم. فولاد تیم سر سختی است و از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

گاریدو اذعان کرد: برای برنده شدن باید از سختی‌ها عبور کنیم تا به موفقیت برسیم و باید بدانیم که در همه دقایق بازی باید تلاش کرد.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد: علاقه دارم در ورزشگاه آزادی و در کنار هواداران خود بازی کنیم تا بتوانیم برنده باشیم اما فعلا به دلیل شرایطی که وجود دارد باید در خارج از خانه بازی کنیم.

وی در خصوص خرید بازیکن جدید نیز توضیح داد: در حال حاضر روی بازیکنانی که داریم تمرکز کرده‌ایم. بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و موضوع جذب بازیکن نیز توسط باشگاه دنبال می‌شود.

گاریدو تاکید کرد: لیگ ایران بسیار قوی است و تیم‌های خوبی در آن حضور دارند. اینجا مردم عاشق فوتبال هستند و در بازی‌های لیگ برتر شاهد این عشق هستیم.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار