| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

نظر گل محمدی در خصوص تقابل با پرسپولیس/ یک مربی قرار نیست همیشه در یک تیم بماند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با پرسپولیس کار دشواری خواهد داشت.

نظر گل محمدی  در خصوص تقابل با پرسپولیس/ یک مربی قرار  نیست همیشه در یک تیم بماند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از اینکه در کنار مردم خوب قزوین هستیم، خوشحالیم. بازی کردن جلوی همه مدعیان سخت است، به ویژه که آن مدعی پرسپولیس باشد، آن وقت بازی سخت‌تر هم هست. بازی ساده‌ای نداریم و حریف ما تیمی است که تنوع خوبی در فاز هجومی دارد و بازیکنانی تأثیرگذار. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین روزها و هفته‌های لیگ‌مان را باید سپری کنیم. تیم ما هم انگیزه خوبی دارد و با تغییراتی هم که داشتیم، حس خیلی خوبی نسبت به بازیکنان دارم. آنها با انگیزه تمرینات را شروع کرده و دو بازی گذشته را به خوبی پشت سر گذاشتند. امیدوارم در مجموع بازی زیبایی را پشت سر بگذاریم و همه هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سؤال که از اینکه به جای بازی در ورزشگاه آزادی، در قزوین با پرسپولیس بازی می‌کند، خوشحال است، گفت: ببینید صحبت‌های زیادی درباره این مسائل و زیرساخت‌ها و اینکه به لحاظ سخت‌افزاری فوتبال و باشگاه‌های ما مشکل دارند، کرده‌ام. مشکلاتی که الان وجود دارد شاید یک جورهایی قابل پیش‌بینی بود و توجه کمی نسبت به بالا بردن کیفیت زیرساخت‌ها وجود داشته است. قطعاً بازی کردن با پرسپولیس در آزادی خیلی سخت‌تر از بازی کردن در قزوین است و آنها می‌توانستند شرایط خیلی بهتری داشته باشند، این وضعیت کار را برای پرسپولیس، استقلال و سپاهان سخت کرده که مجبورند بازی‌های خانگی‌شان را بیرون از خانه انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «بازی با تیمی که سال‌ها با آن خاطره دارید، سخت نیست؟»، خاطر نشان کرد: شرایط فوتبال اینطور است و یک مربی قرار نیست همیشه در یک تیم باشد و جابه‌جایی‌ها طبیعت فوتبال است و بازی کردن مقابل تیم سابقم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم بازی خوبی باشد و از فوتبال لذت ببریم.

گل‌محمدی راجع به وضعیت مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: ما شیمبا را داریم که چند هفته است آسیب دیده، اما دیگر بازیکنان آماده بازی هستند.

وی درباره کیفیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: من هنوز زمین را ندیدم، ولی سال گذشته در آن بازی کردیم و فکر می‌کنم کیفیت بدی نداشته باشد. معمولاً در شروع فصل زمین‌ها کیفیت خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این موضوع که خاطرات خوبی از ورزشگاه سردار آزادگان دارد و فکر می‌کند تماشاگران قزوینی فردا بازی زیبایی از تیمش شاهد خواهند بود یا خیر، تأکید کرد: در بحث تمرینی و آماده‌سازی تمام تلاش‌مان را کردیم و بخش بزرگی از برنامه‌هایی که قرار است پیاده شود به انرژی و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد، البته مربیان هم در خلال مسابقه تأثیرگذار هستند، اما فکر می‌کنم با توجه به دو ماهی که در فولاد کنار هم هستیم احساسم این است که فردا بازیکنان ما با تمرکز و انگیزه بالایی بازی خواهند کرد.

گل‌محمدی در مورد اینکه لیست تیمش جای خالی دارد تا نقاط ضعف آن را پوشش دهند، اظهار داشت: ما دو هفته‌ای فرصت داریم. تقریباً جای خالی هم داریم، ولی فکر نمی‌کنم الان ضرورتی داشته باشد تا راجع به چنین موضوعی صحبت کنم.

وی در واکنش به استوری‌اش که با انتشار آن مخالفت خود با برگزاری بازی دو تیم استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز را اعلام کرد، گفت: با توجه به مشکلاتی که در این داستان به وجود آمد، اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد، مدیرعامل باشگاه و ما می‌خواستیم شأن و جایگاه باشگاه فولاد حفظ شود و این خواسته هر تیمی است. دوست داریم تعامل خوبی با همه باشگاه‌ها داشته باشیم، ولی این تعامل باید دوطرفه باشد نه یکطرفه. امیدوارم بازی خوبی در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود. این ورزشگاه با توجه به چمن سستی که دارد ظرفیت برگزاری بازی در هر هفته را ندارد

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار