| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

خداحافظ نیکو و لیائو

پایان انتقالات: رسوایی برای لاپورتا ماند!

خوان لاپورتا بر خلاف وعده دو هفته پیش خود نتوانست مشکل فرپلی مالی بارسا را حل کند و هیچ بازیکن بزرگی تا فردا جذب نخواهد شد.

پایان انتقالات: رسوایی برای لاپورتا ماند!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، خرید لحظه آخری مهمی برای بارسلونا وجود نخواهد داشت. هانسی فلیک اکنون می‌تواند با نیکو ویلیامز و لیائو، دو بازیکنی که بارسلونا به آنها فکر می‌کرد، به طور قطعی خداحافظی کند. این بیشتر به عنوان یک رؤیای تابستانی بود تا یک واقعیت ملموس.

باشگاه بارسلونا می‌داند که ارائه یک "اهرم مالی فوری" در لحظه آخر غیرممکن است و هر اندازه تلاش کرد، نتوانست به قانون 1:1 لالیگا (یک خرید در ازای یک فروش) برسد.

تمدید قرارداد با نایکی که به گفته منابع باشگاه عملا انجام شده است، به کار انتقالات تابستانی نخواهد آمد، ولی قرار است هفته بعد اعلام شود. این یک اهرم مالی کلیدی بود، زیرا اگر به موقع بسته می‌شد، مشکل فرپلی مالی حل می‌شد. در این صورت جذب لیائو یا نیکو ویلیامز امکان‌پذیر بود، اما بدون این بارسلونا نمی‌تواند کاری انجام دهد. با منتفی شدن تابستان، اهرم مالی نایکی در زمستان به کار بارسلونا خواهد آمد.

 

u25ygx1o

هیچ حامی مالی جدیدی نیامد

گزینه دیگر پولی بود که قرار بود از فروش بارسا ویژن به باشگاه تزریق شود. آرامارک چند هفته پیش بخشی از این پول را پرداخت کرد (40 میلیون یورو)، اما 20 میلیون یوروی دیگر به حساب بارسلونا واریز نشد. یعنی بارسا علاوه بر اینکه به قانون 1:1 نرسید، بابت این عدم پرداخت جریمه هم شد. اگر این پول می‌رسید، بارسا شانس‌هایی برای جذب بازیکن در بازار داشت، اما نه یک خرید بزرگ.

اهداف محقق نشده

در پایان، و همان‌طور که در پنجره‌های قبلی اتفاق افتاد، باشگاه به اهداف "بازی جوانمردانه" خود دست پیدا نکرد، در حالی که خوان لاپورتا چند هفته پیش اطمینان داد که آنها قبل از پایان انتقالات به قانون 1:1 خواهند رسید. معضلی که دکو را وادار کرده است تا برای جذب بازیکنان دست به یک شعبده بازی واقعی بزند. به خصوص در مورد دنی اولمو. اما در این شرایط کار دیگری نمی‌شد انجام داد.

 

0fxdjoxh

کمتر از 48 ساعت مانده

بنابراین بارسلونا با حداقل فضای مانور وارد دو روز آخر بازار می‌شود. بارسا از نظر «بازی جوانمردانه» فرصت کافی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد و به دلیل مصدومیت‌های متعدد، برنامه‌ریزی برای فروش بازیکن نیز منتفی شده است. دکو به دنبال یک انتقال در آخرین لحظه است. اولین هدف او یک مدافع میانی خواهد بود، اما گزینه هافبک هم اکنون با مصدومیت برنال روی میز است. با این حال، شانس بارسا در این زمان اندک حداقلی است.

گزینه چک تضمینی هم وجود دارد، اما به نظر می‌رسد این بار مدیران حاضر نیستند مانند گذشته پول خود را برای جذب بازیکنان بیشتر سرمایه‌گذاری کنند. خداحافظ نیکو، لیائو و هر خرید بزرگی، رسوایی‌اش ماند برای رئیس.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار