| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

تابستان سال بعد با پیشنهاد بزرگتر برمی‌گردند؛

عربستانی‌ها بی‌خیال وینیسیوس نمی‌شوند!

وینیسیوس جونیور به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه عربستانی‌ها‌ در تابستان بعدی با پیشنهاد بزرگتری مواجه می‌شود.

عربستانی‌ها بی‌خیال وینیسیوس نمی‌شوند!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پیگیری عربستان سعودی برای وینیسیوس جونیور هنوز به پایان نرسیده و پیش‌بینی می‌شود که پیشنهاد جدید و بزرگتری در سال 2025 ارائه شود.

این ستاره برزیلی اخیراً سوژه پیشنهادی خیره‌کننده 350 میلیون یورویی از لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی بود. در حالی که چنین مبلغ نجومی بسیاری از بازیکنان را در دنیای فوتبال وسوسه می‌کند، این بازیکن 24 ساله این پیشنهاد را به نفع ادامه همکاری با رئال مادرید رد کرد.

 وینیسیوس روی کسب توپ طلا تمرکز زیادی دارد و بر اساس گزارشی که توسط نشریه برزیلی گلوبو منتشر شده، او یکی از نامزدهای کسب این عنوان درنظر گرفته می‌شود.

لیگ حرفه‌ای عربستان با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عمومی دولت عربستان (PIF)، مصمم است در تابستان آینده پیشنهاد بزرگتری ارائه کند. آن‌ها یک برنامه بلندمدت برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند و روی او به عنوان یکی از سفیران جام جهانی 2034 در عربستان حساب باز کرده‌اند.

بر اساس گزارش گلوبو، هدف این حرکت استراتژیک اعمال نفوذ وینیسیوس در داخل و خارج از زمین است که باعث تبلیغ بیشتری برای کشور عربستان می‌شود. با وجود برنامه‌های بزرگ، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به وینیسیوس و رئال مادرید ارسال نشده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار