| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی اسطوره از فصل جدید لالیگا

کروس با اطمینان: رئال قهرمانه، بارسا دوم هم نمی‌شود!

تونی کروس مطمئن است رئال بدون او هم کار دشواری برای فتح لالیگا نخواهد داشت و گفت اتلتیکو نسبت به بارسا شانس بیشتری برای دوم شدن خواهد داشت.

کروس با اطمینان: رئال قهرمانه، بارسا دوم هم نمی‌شود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در زمانی که تردیدها در مورد سبک بازی رئال شروع شده، تونی کروس از تیم محبوبش دفاع کرد. خیلی‌ها هستند که در همین شروع فصل دلتنگ حضور شماره 8 شده‌اند و بعد از دو بازی نه چندان خوب برابر مایورکا و وایادولید، دلتنگی‌ها بیشتر نیز شد. با این حال کروس اطمینان دارد که رئال بدون او فاتح لالیگا خواهد شد.

کروس در پادکستی که با برادرش فلیکس تهیه می‌کند، با اعتماد به نفس در مورد رئال حرف زد و گفت تیم تحت رهبری آنچلوتی از قهرمانی در لالیگا دفاع خواهد کرد. کروس همچنین گفت که رقابت برای دومی هم بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید خواهد بود، اما او شانس اتلتیکو را بیشتر می‌داند.

بایرن قهرمان بوندسلیگا نخواهد شد

کروس نه تنها برای لیگ اسپانیا پیش‌بینی‌هایی کرد، بلکه در مورد قهرمان بوندسلیگا نیز حرف زد. او برای بایرن شانسی قائل نشد.

کروس معتقد است که بایرلورکوزن دوباره قهرمان خواهد شد، اگرچه بازی‌های اول آنها نیز عالی نبوده است. شاگردان ژابی برای قهرمانی در سوپرجام آلمان و پیروزی مقابل بوروسیا ام گلادباخ متحمل رنج شدند. با این حال، کروس اعلام کرده است که آنها پس از حفظ تقریباً کل تیم خود، دوباره قهرمان خواهند شد.

شگفت‌انگیزترین چیز این است که او بایرن مونیخ را در رده دوم نیز قرار نمی‌دهد، بلکه بروسیا دورتموند را نایب قهرمان عنوان کرد.

q5tdunz2

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار