| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

ستاره نامدار آسیا:

من تا ۸۰ سالگی فوتبال بازی خواهم کرد!/ عکس

کازویوشی میورا، اسطوره ۵۷ ساله فوتبال ژاپن ملقب به کینگ کازو، به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای جهان همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

من تا ۸۰ سالگی فوتبال بازی خواهم کرد!/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دوران حضور کازویوشی میورا در اولیوایرنزه به اتمام رسید و او که همچنان در ۵۷ سالگی نیز می‌خواهد بازی کند، قراردادی با اتلتیکو سوزوکا حاضر در دسته چهارم ژاپن امضا کرد. سال قبل مهاجم ژاپنی در دقیقه ۹۰ دیدار اولیوایرنزه مقابل ویسئو به عنوان یار تعویضی به میدان رفت تا شاهد برتری ۴-۱ تیمش باشد. همین چند دقیقه بازی کافی بود تا او به رکوردهای خود اضافه کند. او با ۵۶ سال و ۲۴ روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال تبدیل شد.

کازویوشی میورا، اسطوره ۵۷ ساله فوتبال ژاپن ملقب به کینگ کازو، به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای جهان همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. این مهاجم سابق تیم ملی ژاپن که در طول بیش از سه دهه در تیم‌های مختلف و لیگ‌های ژاپن، برزیل، ایتالیا و پرتغال بازی کرده، اکنون در تیم اتلتیکوسوزوکا در لیگ دسته چهارم ژاپن مشغول است. میورا که الهام‌بخش شخصیت مانگای معروف اولیویه آتون بوده، با عشق بی‌پایان به فوتبال می‌گوید: «۳ سال دیگر ۶۰ ساله می‌شوم، دوست دارم تا جایی که میتوانم بازی کنم. اعتراف می‌کنم دوست دارم تا ۸۰ سالگی در مسابقات فوتبال شرکت کنم.»

کازو نه تنها به دلیل مهارت‌های فوتبالش بلکه به دلیل تعهد و پشتکار بی‌پایانش در فوتبال به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است. او الهام‌بخش بسیاری از بازیکنان جوان است که می‌خواهند به بلندپروازی‌ها و آرزوهایشان برسند.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار