| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

ادعای جدید پرسپولیسی‌ها علیه سپاهان

سپاهان به دلیل عدم دریافت قسط رضایت نامه احمدزاده از پرسپولیس شکایت کرده و این پرونده ابهاماتی دارد.

ادعای جدید پرسپولیسی‌ها علیه سپاهان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ امروز خبری منتشر شد که سپاهان بابت عدم دریافت قسط رضایت‌نامه فرشاد احمدزاده از پرسپولیسشکایت کرده و در تلاش است موجب محرومیت این بازیکن از همراهی پرسپولیس شود.

درست بعد از پایان فصل بود که زمزمه‌هایی مبنی بر پرسپولیسی شدن فرشاد احمدزاده به گوش می‌رسید اما این انتقال در مقطع اول به دلیل اینکه گفته شد فرشاد با سپاهان قرارداد دارد کنسل شد اما چند هفته بعد وقتی سپاهان در آن پست بازیکن خرید، با اصرار احمدزاده رضایت نامه او به مقصد پرسپولیس صادر شد.

گفته می‌شود تمدید قرارداد فرشاد احمدزاده در میانه فصل گذشته انجام شده و ابهاماتی درباره زمان و امضای مدیرعامل پای این قرارداد وجود دارد که به دلیل تغییر مدیریت سپاهان در آن مقطع است. سپاهان پس از محمدرضا ساکت، چندماهی منوچهر نیکفر را به عنوان مدیرعامل داشت و سپس مهدی آذربایجانی آمد که به نظر می‌رسد تمدید فرشاد احمدزاده در میانه فصل با ابهاماتی همراه بوده و ممکن است در سازمان لیگ ثبت نشده باشد.

مدیران پرسپولیس نیز مدعی هستند که قرارداد تمدید احمدزاده به سازمان لیگ ارسال نشده است و دلیل اینکه امضای مهدی آذربایجانی به عنوان مدیرعامل جدید در قرارداد او وجود ندارد، تمدید این بازیکن با سپاهان معتبر نبوده است.

با این حال سپاهان نیز که فرشاد احمدزاده را بازیکن تحت قرارداد خود می‌دانست و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای رضایت نامه او تعیین کرده بود، پس از عدم دریافت این پول دست به شکایت زد و حالا باید کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ تصمیم‌گیری کنند که آیا فرشاد بازیکن تحت قرارداد سپاهان بوده یا اینکه پرسپولیس نیازی نیست که پول رضایت‌نامه پرداخت کند.

در هرحال به نظر می‌رسد شکایت سپاهان مانعی برای حضور فرشاد در بازی برابر فولاد ایجاد نخواهد کرد.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار