| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پاداش 18 میلیاردی برای ناهید کیانی

ناهید کیانی بعد از دریافت مدال نقره المپیک پاریس، درست به اندازه ورزشکاران طلایی کاروان ایران پاداشی ۱۸ میلیاردی دریافت خواهد کرد.

پاداش 18 میلیاردی برای ناهید کیانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ روز گذشته بود که رئیس کمیته ملی المپیک رسما اعلام کرد، ناهید کیانی، دارنده مدال نقره تکواندو در وزن ۶۷ کیلوگرم، به اندازه مدال‌آوران طلای المپیک پاریس، پاداش دریافت خواهد کرد. علت این تفاوت هم که مشخص است، اولین حضور یک زن ایرانی در فینال مسابقات المپیک و اولین مدال نقره تاریخ زنان در این رقابت‌ها، مهمترین دلیل برای اختصاص دادن پاداشی به میزان طلا برای ناهید کیانی است.

اما شاید برای شما هم جالب باشد که عدد دقیق این پاداش‌ها را بدانید. پیش از اعزام کاروان ایران به رقابت‌های المپیک، رسما اعلام شد مدال‌آوران طلای ایران در المپیک 2024 پاریس مجموعا 18 میلیارد تومان پاداش دریافت خواهند کرد. این رقم که شامل 8 میلیارد تومان پاداش از سوی وزارت ورزش و 10 میلیارد تومان از سوی کمیته ملی المپیک میشود، بی‌سابقه‌ترین پاداشی است که تا کنون به ورزشکاران ایرانی در المپیک تعلق گرفته است. این رقم، در مقایسه با دوره قبلی که مجموع پاداش قهرمانان طلایی 2 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و 10 هزار دلار (۶۰۰ میلیون با نرخ فعلی) از سوی کمیته ملی المپیک بود، افزایشی 7 برابری داشته است.

بدین ترتیب، ناهید کیانی، دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران مجموعا ۱۸ میلیارد تومان فقط از دولت پاداش خواهد گرفت و احتمالا با آرامش خاطر بالایی خودش را برای المپیک لس آنجلس آماده می‌کند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار