| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مخالفت قاطع فولاد با برگزاری بازی استقلال- استقلال خوزستان در فولاد آره نا

در فاصله یک روز تا آغاز یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، فولاد خوزستان با میزبانی ورزشگاه اختصاصی این باشگاه از دیدار استقلال خوزستان - استقلال مخالفت کرد.

مخالفت قاطع فولاد با برگزاری بازی استقلال- استقلال خوزستان در فولاد آره نا

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان روز گذشته (سه‌شنبه) از توافق مدیران باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان برای حل مسئله میزبانی تیم فوتبال استقلال خوزستان از استقلال خبر داد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید این مشکل حل شده و آبی‌های اهوازی بدون مشکل در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف استقلال می‌روند، به نظر می‌رسد باشگاه فولاد امروز مجدداً با درخواست استقلال خوزستان برای استفاده از استادیوم اختصاصی فولاد مخالفت کرده‌اند.

البرز حاجی‌پور، مدیر تیم استقلال خوزستان با تأیید این خبر اظهار داشت: قرار بود امروز قرارداد برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد را ببندم و همه چیز هماهنگ شده بود. با این حال گفتند مدیرعامل باشگاه فولاد با برگزاری بازی در این استادیوم مخالفت کرده است. قضیه را صبورانه پیگیری می‌کنیم و کار قطعاً انجام می‌شود. طولانی شدن رویه فقط ما را برای این مسابقه بی‌انرژی می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیران استقلال خوزستان همچنان پیگیر ورزشگاه شهدای فولاد هستند، تصریح کرد: به سازمان لیگ نامه نوشتیم که این سازمان درباره محل برگزاری بازی تصمیم بگیرد. ورزشگاه شهدای فولاد تنها استادیوم استان خوزستان است که قابلیت میزبانی از دیدارهای لیگ برتر را دارد. اگر بگویند در استانی دیگر حتی تهران بازی کنیم، مشکلی نداریم.

مدیر تیم استقلال خوزستان با اشاره به احتمال تعویق دیدار تیم‌های همنام لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعضای تیم استقلال باید هرچه زودتر به خوزستان بیایند، سازمان لیگ باید درباره تعیین ورزشگاه یا تعویق مسابقه تصمیم بگیرد.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار