| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت پرابهام یک بازیکن به پرسپولیس

​میلاد سرلک بعد از گذراندن دوران کوتاه خدمت سربازی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگشته و در صورت صلاحدید خوان کارلوس گاریدو می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

بازگشت پرابهام یک بازیکن به پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسئولان فدراسیون فوتبال در طول ماه‌های گذشته نشست‌های مختلفی را با مدیران ارشد نیرو‌های مسلح برگزار کرده‌اند تا در زمینه خدمت سربازی فوتبالیست‌های لیگ برتری و ملی‌پوش، توافقاتی حاصل شود که گفته می‌شود در این زمینه، مذاکرات مثبت پیش رفته، اما فعلاً خبری از تغییر قوانین نیست. در طول سالیان گذشته بازیکنان پرشماری برای گذراندن خدمت سربازی از تیم خود جدا شده و در تیم‌هایی، چون ملوان بندرانزلی، فجرسپاسی شیراز و یا نیروی زمینی تهران کار خود را پیش برده‌اند.

میلاد سرلک از جمله بازیکنان خبرساز فوتبال ایران محسوب می‌شود که یکی از جنجالی‌ترین چهره‌ها در مسیر سرباز شدن بازیکنان فوتبال بود؛ به‌طوری‌که سرلک ابتدا قرار بود پیش از آغاز لیگ بیست‌وسوم برای گذراندن دوره خدمت سربازی به تیم ملوان برود که دعوت دوباره به اردوی ملی، تاریخ اعزام او را به تعویق انداخت، اما سرانجام هافبک سرخ‌پوشان پایتخت در ایام فعالیت بازار نقل‌وانتقالات زمستانه بود که به ملوان بندرانزلی پیوست و در جمع شاگردان مهدی تارتار کارش را پیش برد.

مصدومیت‌های سریالی میلاد در انزلی

سرلک که در سالیان گذشته جزو مهره‌های کلیدی ترکیب پرسپولیس بوده، بعد از جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت در ۸ مسابقه در لیگ برتر و جام حذفی برای ملوانی‌ها به میدان رفت و نزدیک به ۳۰۰ دقیقه فرصت حضور در ترکیب قوی سپید انزلی را به‌دست آورد. جالب آنکه میلاد سرلک در بخش مهمی از دوران حضورش در ملوان، به دلیل مصدومیت در دسترس کادرفنی نبود و آخرین بازی او برای این تیم شمالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بود.

از سربازی ۶ ماهه و معافیت پزشکی تا موفقیت در تست‌های پزشکی پیش‌فصل!

هافبک باتجربه ملوان که تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بود، بعد از مصدومیت‌های سریالی به سراغ دریافت معافیت پزشکی رفت که تلاش‌های او به‌ثمر نشست و توانست معافیت بگیرد و در فاصله کمتر از ۶ ماه دوره خدمت سربازی‌اش به پایان رسید! جالب آنکه بعد از دریافت معافیت پزشکی، میلاد سرلک در مرکز ایفمارک حضور یافت تا تست‌های پیش‌فصل را پشت سر بگذارد که در اتفاقی عجیب، او در انجام این تست‌ها موفق بود و مجوز بازی برای پرسپولیس را به‌دست آورد!

ترافیک خط هافبک پرسپولیس به اوج خود رسید

میلاد سرلک در روز‌های اخیر در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده و حالا با توجه به بسته‌شدن پرونده خدمت سربازی‌اش، می‌تواند برای سرخ‌پوشان پایتخت در ادامه فصل به میدان برود. در این میان، اینکه او معافیت پزشکی دریافت کرد و سپس توانست در تست‌های پزشکی پذیرفته شود و مهیای حضور در ترکیب پرسپولیس است، اتفاق عجیبی محسوب می‌شود! با این وجود، باید گفت که با حضور سرلک، ترافیک خط هافبک سرخ‌پوشان بیشتر شده و خوان کارلوس گاریدو باید برای چینش خط هافبک تیمش از میان سروش رفیعی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، محمد خدابنده‌لو و یاسین سلمانی انتخاب کند که سرمربی اسپانیایی کار سختی در این مسیر دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار