| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

۲ خرید پایانی پرسپولیس در پنجره تابستانی

​پرسپولیس از امتیازی ویژه نسبت به رقبای خود در پایان پنجره نقل و انتقالات برخوردار است.

۲ خرید پایانی پرسپولیس در پنجره تابستانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در فاصله ۲۱ روز تا پایان پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، پرسپولیس هنوز دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد و همچنین امکان جذب یک بازیکن خارجی و البته ۴ خرید لیگ برتری یا لژیونر را هم خواهد داشت تا به این ترتیب مدیریت باشگاه پرسپولیس از این نظر مشکلی نداشته باشد.

همچنین موضوع سقف قرارداد هم با اضافه شدن ۵۰ میلیارد پاداش آسیایی و ۸۰ میلیارد تومان رقم رضایت‌نامه عبدالکریم حسن، پرسپولیس را به موقعیت مطلوبی رسانده تا امکان خرید بازیکنان موردنظر خود را داشته باشد. این در حالی است که البته پرسپولیس در بهترین امکان هزینه‌کرد ۵۵۰ میلیاردی را خواهد داشت که با توجه به داشتن ۲۲ بازیکن سرشناس، متوسط دستمزد این تیم را روی عدد ۲۵ میلیارد تومان قرار می‌دهد (البته بخشی از بودجه باید به تیم پایه اختصاص پیدا کند).

با این حال نکته مهم این است که پرسپولیس در این پنجره تغییرات نسبتا زیادی را داشته است. از بین ۱۱ بازیکن اصلی سرخ‌پوشان چهار نفر کار خود را با این تیم خاتمه دادند تا الکسیس گندوز، ایوب العملود، میلاد محمدی و فرشاد احمدزاده جایگزین آن‌ها شوند (علی علیپور دیگر خرید پرسپولیس محسوب می‌شود).

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار