| کد مطلب: ۱۱۳۵۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها با کمی تغییر تایید کردند/ لیموچی جدا، قلی زاده جدا

ماجرای جذب همزمان دو وینگر در باشگاه پرسپولیس به شکل متفاوتی در حال پیگیری است.

پرسپولیسی‌ها با کمی تغییر تایید کردند/ لیموچی جدا، قلی زاده جدا

​به گزارش آرمان ملی آنلاین، ظهر امروز خبری در خصوص پیشنهاد شدن مهدی لیموچی به پرسپولیس منتشر کردیم که در پروژه جذب علی قلی زاده، ایجنت مشترک این دو بازیکن به سرخپوشان پایتخت اعلام کرده در صورتی که پرسپولیس قلی زاده را می‌خواهد، باید وینگر جدید سپاهان را هم به خدمت بگیرد.

با این حال یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در عین تایید خبر اختصاصی خبرورزشی، ادعا کرد این فرآیند کمی متفاوت‌تر از آن چیزی است که در ابتدا عنوان شده بود. گویا مدیربرنامه‌های لیموچی این بازیکن را صرفا به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده و موکل‌هایش را در یک پکیج مشترک نگنجانده است.

در واقع آن طور که این منبع از باشگاه پرسپولیس خبر داده، جذب قلی زاده مشروط به حضور لیموچی نیست و خرید هرکدام یک پروژه نقل و انتقالاتی جدا محسوب می‌شود. با توجه به شرایط بغرنج وینگر ۲۴ ساله فصل قبل آلومینیوم در سپاهان، او به دنبال جدایی از جمع زردپوشان است و پرسپولیس به عنوان مشتری او در تابستان، مقصد ایده‌آلش محسوب می‌شود. ضمن اینکه سرخپوشان مدت‌هاست به دنبال بازگرداندن علی قلی زاده به ایران هستند و با این تفاسیر شاید اگر نتوانند وینگر لخ پوزنان را جذب کنند، آن گاه یک بار دیگر سراغ لیموچی بروند؛ چرا که او در هر دو صورت در دسترس است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار