| کد مطلب: ۱۱۳۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

او مهره‌های این سیستم را دارد؛

توصیه آقای گل به گاریدو: ۳-۵-۲ بچین!

فرشاد پیوس به خوان کارلوس گاریدو توصیه می‌کند که پرسپولیس را سیستم 3-5-2 راهی مسابقات کند.

توصیه آقای گل به گاریدو: ۳-۵-۲ بچین!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در شرایطی که عملکرد و نتایج پرسپولیس در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر باعث انتقاد برخی از هواداران و پیشکسوتان این تیم شده است، فرشاد پیوس، مهاجم سابق سرخ‌ها، امروز در گفتگویی با خبرنگار ما عنوان کرد که این تیم از مهره‌های بسیار خوبی برخوردار است و تنها نیاز به تغییر سیستم دارد.

پیوس در خصوص شرایط پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس تیمی است که آرام‌آرام بسته شد، اما به نظرم آقای درویش تیم را خوب بسته و در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی داریم و حتی در هر پستی ۲-۳ بازیکن خوب داریم و می‌توانیم هم برای جام حذفی و هم لیگ نخبگان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه اینکه پرسپولیس نیاز به تغییر سیستم دارد، گفت: تیم واقعا خوب بسته شده است. میلاد محمدی بازیکن خوبی است، گلر و خط حمله خوبی داریم و زمانی که تیم هماهنگ شود، حتی می‌تواند در آسیا هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد‌. فقط آقای گاریدو باید با سیستمی بازی کند که دو فوروارد داشته باشد. اگر با دو مهاجم بازی کنیم، می‌توانیم موقعیت‌های زیادی کسب کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دیدار با تراکتور عنوان کرد: پرسپولیس در بازی با تراکتور و در حضور هواداران حریف نتیجه بدی نگرفت و یک امتیاز بیرون از خانه خیلی خوب بود، اما ما در این بازی موقعیت آنچنانی نداشتیم. از طرفی بچه‌ها به یکدیگر شناخت ندارند و مربی هم شناخت آن‌چنانی از تیم ندارد و بنابراین چند هفته طول می‌کشد تا تیم به هدف اصلی خود برسد. با این حال اگر در مسابقات آینده دو مهاجمه بازی کنیم، می‌توانیم از جلو پرس کنیم و راحت موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم.

پیوس در ادامه گفت: پرسپولیس پتانسیل این را دارد که با سیستم 3-5-2 بازی کند. گاریدو مهره‌های لازم برای بازی با این سیستم را در دارد و با حضور میلاد محمدی و ایوب العملود می‌تواند به بهترین شکل بازی کند. اگر سیستم بازی پرسپولیس تغییر کند، می‌تواند موقعیت‌های خیلی بیشتری داشته باشد. در این صورت هم می‌تواند به خوبی مرکز زمین را پوشش بدهد و هم از بازیکنان خود به بهترین شکل استفاده کند.

 

oc33x1pn

او در واکنش به اینکه هواداران به دلیل جدایی ستاره‌های فصل گذشته از مدیریت باشگاه ناراضی هستند، گفت: ما به نسبت بازیکنانی که دادیم، بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم. خیلی تیم خوبی هستیم و در صورت حضور یک هافبک بازی‌ساز کنار سروش رفیعی، شرایط تیم از این هم بهتر می‌شود. ما مهره‌های خوبی مثل خدابنده‌لو، علیپور، آل‌کثیر داریم که خیلی خوب هستند و تنها نیاز است که مربی سیستم را تغییر بدهد و نسبت به نفراتی که دارد، سیستم بچیند.

مهاجم سابق سرخ‌ها در پایان گفت: درست است که تیم آرام بسته شد اما باشگاه تلاش کرده بهترین بازیکنان را بگیرد. شاید آقای درویش نقاط ضعفی داشته باشد اما من فکر‌ می‌کنم پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است. با این‌حال توصیه من به آقای درویش این است که به حواشی اهمیت ندهد و مسیر خودش را پیش برود، در این صورت پرسپولیس موفق خواهد بود. اگر مشاوره‌های خوبی به آقای درویش بدهند، ایشان می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار