| کد مطلب: ۱۱۳۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

چرا نیمار به بارسلونا نمی آید؟

با وجود آمادگی ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان برای بازگشت به بارسلونا در تابستان امسال، مخالفت یک نفر مانع از این اتفاق شد.

چرا نیمار به بارسلونا نمی آید؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یکی از اهداف اصلی باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال، خرید یک وینگر چپ بود. نیکو ویلیامز، رافائل لیائو و لوئیس دیاس گزینه‌های اصلی بارسلونا بودند که قیمت بالای آنها تیم کاتالان را مجبور کرد به سراغ گزینه‌ای ارزان‌تر مانند فدریکو کیه‌زا برود. گویا در این بین یک نفر دیگر هم که در فهرست گزینه‌‌های بارسلونا قرار نداشت، خودش را به این تیم پیشنهاد داده بود.

طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، این بازیکن نیمار، ستاره برزیلی تیم الهلال بوده که روزهای پایانی دوره ریکاوری پس از پارگی رباط صلیبی‌اش را سپری می‌کند. او از زمان پیوستن‌اش به الهلال در این تیم بیشتر خانه‌نشین بوده تا در زمین بازی و اکنون هم تنها یک فصل دیگر باقی مانده تا قراردادش به پایان برسد. گویا او از اوضاعش در عربستان چندان راضی نیست و به همین دلیل هم خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است. در این میان ظاهراً خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا هم نسبت به برگرداندن نیمار بی‌میل نبوده اما زمانی که موضوع را با هانسی فلیک، سرمربی تیم مطرح می‌کند، مرد آلمانی این برنامه را وتو می‌کند و ورود نیمار را به صلاح تیم نمی‌‌بیند.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار