| کد مطلب: ۱۱۳۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

نکونام و استقلال به مشکل خوردند!

جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، با انتقاد مستقیم از فرشید سمیعی، فصلی جدید از درگیری‌هایش با مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران را آغاز کرد.

 نکونام و استقلال به مشکل خوردند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، با انتقاد مستقیم از فرشید سمیعی، فصلی جدید از درگیری‌هایش با مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران را آغاز کرد. نکونام که پیش از در اختیار گرفتن سکان هدایت آبی‌ها در فصل گذشته، سابقه دعوای شدید و جنگ کلامی با مدیران باشگاه‌های خونه‌به‌خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان را در کارنامه داشت، فصل گذشته نیز چندین ماه‌ با علی خطیر، مدیرعامل وقت استقلال، درگیر تنش بود و به نوعی زمینه‌ساز برکناری خطیر و جایگزینی فرشید سمیعی شد.

اما پس از گذشت حدود سه ماه آرام میان نکونام و سمیعی، او پس از اولین ناکامی تیمش در فصل جدید لیگ برتر و تساوی ۲‌ــ۲ مقابل ملوان در هفته دوم، به انتقادی دور از انتظار از عملکرد مدیرعامل استقلال پرداخت و او را تمسخر کرد. نکونام با وجود جذب چندین ستاره داخلی و بازیکنان کارنامه‌دار خارجی در فصل نقل‌وانتقالات به استقلال، در نشست خبری پس از مسابقه با ملوان مدعی شد که فرشید سمیعی در جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی ناموفق بوده است. او مدعی شد: «ما نیاز به یار داریم. ما دفاع راست نداریم. هرچیزی را که من می‌گویم، آقای سمیعی لفتش می‌دهد. باید سریع‌تر عمل ‌کند. کدام تیم مدعی مشکلات ما را دارد؟ با آقای شهریاری هم صحبت کردیم، حرف خیلی خوبی زد. به آقای سمیعی گفتم سقف بودجه مشکل من نیست؛ تیم بازیکن می‌خواهد.»

تمجید نکونام از شهریاری، نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال و رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه، نشان می‌دهد که قصد دارد روابط خوبش با مالکان باشگاه را حفظ کند. این در حالی است که مدیران هلدینگ خلیج‌فارس در فصل نقل‌وانتقالات امسال بدون سوال از نکونام، با جذب دو بازیکن گمنام بوسنیایی باعث شدند ظرفیت جذب بازیکن خارجی استقلال تکمیل شود و دو سهمیه نکونام برای از بین بردن نقاط ضعف تیمش هدر رود.

اگرچه از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، او توانسته است یکی از بهترین میانگین‌های امتیازگیری‌ در تاریخ آبی‌پوشان را به ثبت برساند، هواداران این تیم در این فصل با توجه به هزینه‌کرد چشمگیر باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات، به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نخواهند داد. اتفاقی که پس از پایان بازی با ملوان، دوباره در شبکه‌های اجتماعی نمود پیدا کرد و گروهی از هواداران استقلال با مقایسه کیفیت بازیکنان این تیم با ملوان، از سبک تدافعی سرمربی استقلال انتقاد کردند.

ادامه کار نکونام و استقلال ناگهان به خطر افتاد

نکونام در حالی در نشست خبری پس از مسابقه با ملوان خواستار جذب دفاع راست شد و از وضعیت جسمانی ابوالفضل جلالی، مدفع چپ‌پا و ملی‌پوش تیمش انتقاد کرد که استقلال رامین رضاییان، بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ ایران، را در پست دفاع راست دارد و جلالی نیز روز شنبه در دیدار تدارکاتی استقلال با نفت‌ و گاز گچساران در دفاع چپ بدون مشکل بازی کرد.

جواد نکونام به دلیل اخلاق خاصش، پیوسته در حال از دست دادن حامیانش نزد پیشکسوتان باشگاه استقلال است و پس از حملات تند وریا غفوری، حسن روشن، صادق ورمزیار، پیروز قربانی، علی سامره، هاشم بیگ‌زاده، علی موسوی، سعید لطفی یا رضا رجبی در پایان فصل گذشته، در هفته اخیر نیز آماج حملات آتیلا حجازی، فرزند اسطوره استقلالی‌ها و سرپرست فصل گذشته این تیم و همچنین مهدی هاشمی‌نسب، دوست صمیمی و مربی فصل پیش استقلال، قرار گرفته است.

سلسله حملات و انتقادهایی که در شرایط فعلی، در کنار رودررویی مستقیم نکونام و فرشید سمیعی، در صورتی که به از دست رفتن امتیاز‌های مهم برای استقلال در هفته‌های آتی منجر شود، می‌تواند به برکناری نکونام از تیم محبوبش منجر شود؛ زیرا فرشید سمیعی در سال‌های اخیر بارها نشان داده که راه و رسم ماندگاری در استقلال را خوب بلد است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار