| کد مطلب: ۱۱۳۴۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ورود فوری به قلب پپ ؛

ستاره‌ای متولد شد!

ساوینیو در دو بازی رسمی ابتدایی‌اش برای سیتی به قدری خوب کار کرده که حالا همه نوید ظهور یک ستاره جدید در لیگ برتر را می‌دهند.

ستاره‌ای متولد شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، نمایش ساوینیو در پیروزی سیتی مقابل ایپسویچ تاون عالی بود و او مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه اتحاد قرار گرفت.

پیوستن به تیمی مثل منچسترسیتی پپ گواردیولا و تأثیرگذاری فوری اصلا آسان نیست ولی به نظر‌می رسد که این برزیلی پس از درخشش در خیرونا، یک قدم رو به جلوی مهم برداشته و بسیار زود خودش را با سیتی وفق داده است.

نیمه اول او مقابل چلسی امیدواری‌های زیادی را برای پپ گواردیولا به جا گذاشت، اما بازی او مقابل ایپسویچ تایید کرد که ما با یکی از بازیکنانی روبه‌رو هستیم که‌ می‌تواند پدیده این فصل لیگ برتر باشد.

 

2xaxymrp

قهرمان مطلق

پس از عقب افتادن سیتی در دقیقه 6، ساوینیو شروع به درخشیدن کرد و نمایش آغاز شد. او ابتدا یک پنالتی را به لطف مهارت دریبل زنی‌اش گرفت و سپس با پرس روی مدافع حریف و به اشتباه وارد کردن او زمینه برای گلزنی دی بروینه را فراهم کرد.

این وینگر پر اعتماد به نفس، در ادامه مسابقه، بارها و بارها به خط دفاع حریف زد و توانست خطاهای مهمی برای تیمش بگیرد. تصمیمات ساوینیو نیز اکثرا درست بود. یک وینگر ویران کننده و خطری دائمی که پپ به او‌ می‌بالد. تشویق شدن در اتحاد و در ابتدای بازی برای سیتی ساده نیست و اکنون همه منتظر بازی‌های بعدی ستاره برزیلی هستند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار