| کد مطلب: ۱۱۳۴۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی فنونی زاده:

دو صحنه استقلال به‌والله پنالتی نبود!/ گندوز از بیرانوند خیلی بهتر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: غیر از جای خالی ترابی که آن هم شرایط خوبی در تراکتور ندارد، در بقیه پست‌ها به مشکل نخوردیم. الکسیس گندوز هم که از بیرانوند خیلی بهتر است، خداراشکر العملود هم از اسماعیلی‌فر خیلی بهتر است. بازیکنان بسیار خوبی جذب باشگاه شده‌اند و از قبلی‌ها بهتر هستند.

دو صحنه استقلال به‌والله پنالتی نبود!/ گندوز از بیرانوند خیلی بهتر است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مرتضی فنونی زاده ضمن بیان اینکه هنوز گاریدو با شرایط فوتبال ایران هماهنگ نشده است، گفت: با توجه به میزان آمادگی جسمانی و شرایط و مصدومیت بازیکنان، گاریدو هنوز ترکیب اصلی خودش را ندارد. به نظرم افشین پیروانی می‌تواند در این زمینه او را یاری دهد. جای تعجب دارد که او هنوز شناخت کافی از بازیکنانش پیدا نکرده است.

وی افزود: غیر از جای خالی ترابی که آن هم شرایط خوبی در تراکتور ندارد، در بقیه پست‌ها به مشکل نخوردیم. الکسیس گندوز هم که از بیرانوند خیلی بهتر است، خداراشکر العملود هم از اسماعیلی‌فر خیلی بهتر است. بازیکنان بسیار خوبی جذب باشگاه شده‌اند و از قبلی‌ها بهتر هستند.

گاریدو باید از داشته‌هایش بهتر استفاده کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار کرد: گاریدو باید از داشته‌هایش بهتر استفاده کند. یک روز صادقی را فیکس می‌کند و بازی دوم او را در دقایق آخر می‌آورد یا اورونوف را در یک بازی فیکس می‌کند و در بازی دیگر در ترکیب قرارش نمی‌دهد. به نظرم باید هر چه زودتر به ترکیب اولیه خود برسد. البته اورونوف هم آن اورونوف همیشگی نیست.

فنونی‌زاده تصریح کرد: حضور پرشور هواداران تبریزی باعث شد ترکیب تیم از سوی گاریدو با احتیاط بیش‌تری چیده شود. باید عیسی آل‌کثیر را با وجود عملکرد ضعیف در بازی نگه می‌داشت یا حداقل علیپور را به جای هافبک دفاعی مانند ریگی وارد بازی می‌کرد تا فشار هجومی تیم برای کسب پیروزی حفظ شود.

گل‌محمدی شناخت خوبی از بازیکنان پرسپولیس دارد

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی گل را ۱۰ نفره زدیم، در دقایق آخر ۲ موقعیت گل ۱۰۰ درصد از سوی تراکتور از بین رفت و شانس آوردیم و در لاک دفاعی بودیم. هر ۲ گل‌ بازی روی ضربات ایستگاهی بود و دو تیم به دنبال باز کردن گره بازی در از این روش بودند. زمانی که بشار رسن رفت ترابی وظیفه پاسوری و ایجاد موقعیت را داشت که متأسفانه جایگزین شایسته‌ای برای او پیدا نکردیم. گندوز نیز شوت‌گیر خوبی است، اما متاسفانه دوضرب‌گیر است. او چپ پاست و نباید به پای راستش پاس بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: سرخپوشان در بازی بعدی با فولاد شرایط سختی را سپری خواهند کرد زیرا ورزشگاه قزوین محیطش باز است و باد آن‌جا زیاد است و هوای سردی دارد. واقعاً ورزشگاه آزادی شرایطش با همه جا فرق دارد و تا زمانی که آن‌جا بازی نکنیم شرایط خطرناکی خواهیم داشت. علاوه بر آن گل‌محمدی شناخت کافی از بازیکنان ما دارد.

خداداد باید بیش‌تر مراقب وجهه خودش باشد

فنونی‌زاده در رابطه با ویدیوی وایرال شده از خداداد عزیزی و هاشم بیک‌زاده تصریح کرد: خداداد آدم رک و شوخ‌طبعی است، اما اصلاً حرکت او را نپسندیدم! باید در جای مناسب شوخی کرد. خداداد با توجه به جایگاهی که دارد باید متانت بیش‌تری داشته باشد و سنگین رفتار کند تا آخر به اینجا نرسد که کل فضای مجازی بگویند که "خداداد یک گل به استرالیا زدی فکر کردی کی هستی!" حیف است این اتفاقات بیفتد. خداداد عزیزی باید بیش‌تر از این‌ها حواسش را جمع کند زیرا میلیون‌ها بیننده این ویدیوها را می‌بینند. در کل شوخی جالبی با هاشم بیک‌زاده انجام نداد و صحبت‌هایش در رابطه با قلعه‌نویی و مجیدی اصلاً شایسته نبود.

۳ داور و ۳ مانیتور گذاشته‌اند، فکر کردند شاهکار کرده‌اند!

وی در پایان در رابطه با شرایط دستگاه کمک داور ویدیویی در ورزشگاه‌های ایران، خاطرنشان کرد: در کشورهای درجه سه آسیا نیز VAR وجود دارد. ۳ داور و ۳ مانیتور گذاشته‌اند، فکر کردند شاهکار کرده‌اند! متأسفانه این VAR عجیب و غریبی که آورده‌اند به نفع یک‌سری تیم‌ها و به ضرر بقیه شده است. واقعاً نمی‌دانم این VAR که این‌ها آورده‌اند چیست؟ تجهیزات کامل و کافی نیست و معلوم نیست با چه رویی به این ۴ تا دستگاه ساده می‌گویند VAR! همه مردم می‌توانند این ۴ تا دستگاه به‌دردنخور را فراهم کنند.

دو صحنه استقلال به‌والله پنالتی نبود!

فنونی‌زاده در پایان تاکید کرد: به‌والله این دو صحنه‌ای که برای استقللال با این سیستم پنالتی گرفتند، هیچ کدام پنالتی نبود! من خودم مدافع بودم و حاضرم قسم بخورم که پنالتی نبودند. استقلالی‌ها ناراحت نشوند، اما واقعا این دو صحنه پنالتی نبود. متاسفانه کمک داور ویدیوئی که این عزیزان آورده‌اند به درد نمی‌خورد و هیچ‌گونه عدالتی را ایجاد نکرده است.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار