| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

جمله ای که کار دست گزارشگر لرستانی داد!

باشگاه سپاهان با فرستادن نامه‌ای به سازمان صدا و سیما از گزارشگر بازی روز گذشته برابر خیبر شکایت کرده است.

جمله ای که کار دست گزارشگر لرستانی داد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شب گذشته یکی از دیدار‌های حساس هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که اتفاقات و حواشی زیادی داشت و در پایان این مورایس و شاگردانش بودند که با گل ثانیه‌های پایانی جواد آقایی‌پور با پیروزی ۲ بر ۱ زمین مسابقه را ترک کردند.

ساعاتی پس از پایان این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای اعتراضی به سازمان صدا و سیما ارسال کرده و ضمن شکایت از یعقوب دالوند؛ گزارشگر بازی، خواستار انجام رفتار حرفه‌ای از سوی این گزارشگر در بازی‌های آتی شده است.

اعتراض باشگاه سپاهان -ضمن یک‌طرفه بودن گزارش یعقوب دالوند- به یک جمله خاص از سوی این گزارشگر است که دو سه مرتبه تکرار شد و تاکید داشت که سپاهان هیچ بازیکنی از اصفهان در ترکیبش ندارد.

این جملات دالوند البته در حالی مطرح شده که ارشیا سرشوق، علی احمدی، و محمد امینی بازیکن‌های اصفهانی این فصل اردوی طلایی‌پوشان به شمار می‌روند. جالب اینکه سرشوق در دقایق پایانی مسابقه وارد زمین شد و زمینه‌ساز گل دوم تیمش هم بود.

همچنین آریا یوسفی، رضا اسدی، عباس حبیبی و اسماعیل فلامرزی دیگر بازیکنان سپاهان در این فصل هستند که اگرچه در شهر‌های دیگر به دنیا آمده‌اند، اما پرورش‌یافته آکادمی سپاهان هستند و روز گذشته اسدی و یوسفی در ترکیب اصلی مقابل خیبر وارد زمین شدند.

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار