| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

کلید ورود پرسپولیس به کورس قهرمانی کشف شد

​پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برابر تراکتور امتیازی روحیه بخش گرفت، اما از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت.

کلید ورود پرسپولیس به کورس قهرمانی کشف شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پایان رافت در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: شاید خیلی‌ها معتقدند که در چند هفته اول نباید راجب عملکرد تیم‌ها قضاوت کرد، اما به نظر من تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور متفاوت از سایر تیم‌هاست و هواداران از این آن‌ها از همان ابتدای فصل انتظار برد دارند. در این بازی از لحاظ فنی بعضی وقت‌ها تراکتور سوار بازی بود و در بعضی مواقع پرسپولیس؛ البته نیمه اول تنها یک یا دو موقعیت ایجاد شد که آن هم از طرف تراکتور بود و پرسپولیس در این نیمه بازی خوبی به نمایش نگذاشت.

وی با اشاره به عملکرد خوب گندوز، دروازه‌بان خارجی پرسپولیس، گفت: در بازی برابر تراکتور روز بسیار خوب گندوز بود و با عملکرد خوبش سبب شد تا پرسپولیس بازی را با نتیجه مساوی به پایان برساند. در نیمه اول تیم پرسپولیس کاملا سردرگم بود و هر دو تیم با یک مهاجم بازی می‌کردند که عیسی آل کثیر عملا به عنوان یک مهره سوخته به حساب می‌آمد.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: البته با دو مهاجم هم می‌توانستیم بازی را شروع کنیم، اما تفکر سرمربی پرسپولیس بر این بود که با یک مهاجم بازی را شروع کند. به هر صورت نیمه اول چنگی به دل نزد و کفه ترازو با توجه به میزبانی، هواداران بی‌شمار و هافبک‌های خلاقی که تراکتور داشت، سبب شده بود که بازی از دست پرسپولیس خارج شود و در نهایت نیمه اول به نفع تیم تراکتور بود.

رافت خاطرنشان کرد: نیمه دوم هر دو تیم بازی هجومی دنبال کردند و تراکتور توانست یک گل به پرسپولیس بزند حتی چند موقعیت گل ایجاد کردند که دروازه‌بان پرسپولیس توانست مانع ورود توپ‌ها به دروازه شود. پرسپولیس زمانی که ۱۰ نفره شد و با تعویض‌هایی که سرمربی تیم انجام داد سبب شد تا در دقایق پایان بازی یک گل وارد دروازه تراکتور کند، البته در مجموع پرسپولیس در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و بازی خوبی از خود ارائه نداد.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در این بازی این بود که پرسپولیس امتیازی روحیه بخش از تراکتور گرفت تا در ادامه بازی‌ها با انگیزه و روحیه بالا و بدون استرس و هیجان بالا رقابت‌های بعدی خود را دنبال کند. البته نمی‌دانم بازی هفته سوم پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد.

وی افزود: از نظر کیفیت بازی، پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و تراکتور به مراتب بهتر و فنی‌تر بازی کرد و فقط امتیاز روحیه بخش گرفت.

رافت اظهار کرد: درست است گندوز عملکرد فوق‌العاده‌ای در این بازی داشت، اما در ضربات ایستگاهی مشکل دارد و دفاع خوبی نمی‌تواند انجام دهد. به طوری که در بازی اول پرسپولیس در ۳۰ ثانیه اول بازی از ذوب آهن گل خورد، تصور می‌کنم هنوز به آمادگی لازم نرسیده است. اما در دیدار برابر تراکتور فوق العاده عمل کرد و نمره قبولی دریافت کرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ارزیابی از تیم تراکتور نیز گفت: تراکتور سال پیش تیم خوبی نبود، اما امسال با چیدمان خوبی که از نظر نفرات دارد و با روش خوب بازی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: البته باید به پرسپولیس فرصت داد، چون هم مربی‌اش تغییر پیدا کرده و هم مشکل زمین دارد، در حقیقت یکی از دشمنان اصلی پرسپولیس زمین است. پرسپولیس در بازی‌های آینده خود مقابل فولاد، در هر کجا که می‌خواهد بازی کند محکوم به برد است در غیر این صورت از کورس قهرمانی عقب خواهد ماند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس هنوز در خط دفاع مشکل دارد، فاصله خطوط را رعایت نمی‌کند، هافبک‌های آن هماهنگ نبودند، به طوری که عیسی آل کثیر در این بازی یک مهره سوخته به حساب می‌آمد و از بازی عملا خارج شده بود و بازی بیشتر جنگ هافبک‌ها بود. از این جهت تراکتور موفق‌تر عمل کرد و با پاس‌های عمقی پرسپولیس را دچار مشکل کرده بود به هر صورت باید دید در ادامه مسیر پرسپولیس چه نتایجی را برای خود رقم خواهد زد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار