| کد مطلب: ۱۱۳۴۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

امیلیانو مارتینز:

مسی دوباره آرژانتین را قهرمان جام جهانی می‌کند

امیلیانو مارتینز معتقد است که لیونل مسی می‌تواند در ۳۹ سالگی هم به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی کمک کند.

مسی دوباره آرژانتین را قهرمان جام جهانی می‌کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی یکی از آرزوهای بزرگ هواداران تیم ملی آرژانتین و همچنین لیونل مسی بود که بالاخره در سال ۲۰۲۲ در قطر با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه در دیدار فینال این مسابقات توانست این رؤیای قدیمی را به واقعیت تبدیل کند.

این ستاره آرژانتینی با نقش مهمی که در قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی ایفا کرد توانست نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال آرژانتین به ثبت برساند. در طول چند ماه گذشته هم صحبت‌های زیادی درباره حضور یا عدم حضور او در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ مطرح شده است.

امیلیانو مارتینز در گفتگو با تلگراف در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که مسی همچنان در فوتبال حضور خواهد داشت. او سال‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد و باید ببینیم در آن زمان چه حسی دارد. من فکر می‌کنم که او این قدرت را دارد که در جام جهانی به میدان برود و به قهرمانی ما کمک کند.»

مسی در حال حاضر ۳۷ ساله است و این یعنی در جام جهانی ۲۰۲۶ که قرار است به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود ۳۹ سال خواهد داشت و باید دید که تصمیمش برای این مسابقات چه خواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار