| کد مطلب: ۱۱۳۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو از الان برای شکست استقلال دست به کار شده

در حالی که تیم پرسپولیس در چهارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر باید با فولاد دیدار کند اما سرمربی این تیم از رقیب همشهری‌اش هم غافل نبود.

گاریدو از الان برای شکست استقلال دست به کار شده

به گزارش آرمان ملی آنلاین، گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس از حالا خودش را برای مقابل با تیم استقلال آماده کرده است.

تیم پرسپولیس این هفته و در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر باید به دیدار شاگردان یحیی گل محمدی برود.

شاگردان گاریدو اسپانیایی که در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر بیست و چهارم با دو تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز ۴ امتیاز حیاتی را در ابتدای راه از دست داده‌اند حالا تنها در صورتی می‌توانند خودشان را به رقبای صدر جدولی از جمله سپاهان و استقلال برسانند که در دیدارهای ۶ امتیازی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل امتیاز کامل را بگیرند.

نکته جالب توجه در ارتباط با هوشیاری گاریدو اینکه این سرمربی اسپانیایی برای زیر نظر گرفتن هرچه بهتر و دقیق‌تر شاگردان جواد نکونام به عنوان یکی از رقبای اصلی‌اش در لیگ برتر جاری یکی از دستیارانش را به قزوین محل برگزاری بازی استقلال فرستاده بود تا دیدار دو تیم را از نزدیک و با نگاه دقیق‌تری زیر نظر بگیرد.

گاریدو اسپانیایی که می‌داند بعد از سه مسابقه آینده تیم پرسپولیس باید در چهارچوب هفته ششم خودش را آماده یکی از بزرگترین مسابقات کشور و خاورمیانه یعنی دربی مقابل استقلال بکند، با کسب اطلاعات دقیق از سوی اطرافیانش در کادر فنی پرسپولیس هیچ فرصتی را برای زیر نظر گرفتن رقبایش از جمله استقلال از دست نمی‌دهد.

اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که کاروان این تیم پس از اینکه به تهران رسیدند یکی از اعضای این تیم موظف شد تا به قزوین رفته و بازی تیم‌های استقلال و ملوان را از نزدیک مورد آنالیز دقیق قرار بدهد.

ظاهرا بازیکنان خط دفاعی و خارجی‌های تیم استقلال بیش از هر بازیکنی در جمع نفرات تیم استقلال مد نظر گاریدو بودند تا آنها را به دقت زیر نظر داشته باشند.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال نیز همچون رقیب همشهری اش پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان به نتیجه تساوی رسید و در هفته دوم دو امتیاز خانگی را از دست داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار