| کد مطلب: ۱۱۳۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

اشکرینیار، مهمترین غایب

پاکسازی در PSG: انریکه 5 بازیکن را کنار گذاشت

لوئیس انریکه کارلوس سولر، میلان اشکرینیار و مانوئل اوگارته را از فهرست بازی امشب مقابل مون پلیه کنار گذاشت.

پاکسازی در PSG: انریکه 5 بازیکن را کنار گذاشت

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لوئیس انریکه هم پاکسازی در پی اس جی را شروع کرده و بازیکنانی در قد و قامت کارلوس سولر، میلان اشکرینیار و مانوئل اوگارته از مهم‌ترین غایبان بازی امشب مون پلیه در روز دوم لیگ یک هستند.

پرونده کارلوس سولر و مانوئل اوگارته در پاریس را قطعا باید بسته دانست. این بازیکن اروگوئه‌ای در اولین بازی مقابل لو هاور هم از ترکیب خارج شده بود و به نظر می‌رسد او قبل از بسته شدن بازار راهی منچستریونایتد خواهد شد. اوگارته یک سال پیش از اسپورتینگ لیسبون در ازای 60 میلیون یورو وارد پاریس شد و در ابتدا بازیکن ثابت نیز بود ولی رفته‌رفته جایگاهش را از دست داد.

سولر کمی قدیمی‌تر از اوگارته بود و از مدت‌ها پیش جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست داده بود. سولر بعد از دو سال ناموفق در پاریس قرار است راهی وستهم شود.

شاید غیبت میلان اشکرینیار از همه قابل توجه باشد. او تابستان گذشته به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان و به شکل رایگان به پارک دو پرنس رفت و تنها یک سال بعد، او بازیکنی کاملاً بی‌اهمیت برای انریکه شده است. او که در ماه‌های آخر حضورش در اینتر به دلیل عمل جراحی کمر با مشکل مواجه شد، در ابتدای فصل فاقد ریتم همیشگی بود. اما مصدومیتی که در زمستان متحمل شد، او را کاملا از نقشه‌های مربی اسپانیایی پاک کرد.

 

kezg0jt2

در مورد اشکرینیار، در حال حاضر هیچ شایعه‌ای مبنی بر جدایی دیده نمی‌شود ولی واضح است که جایگاهش را تا حدی از دست داده که حتی وارد فهرست نیز نمی‌شود. شاید برای او جدایی بهترین راه حل باشد.

علاوه بر این سه نام، لوئیز انریکه تصمیم گرفت که دانیلو پریرا و نوردی موکیله را نیز دعوت نکند. هر دو بازیکن در فهرست خروج پی اس جی قرار دارند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار