| کد مطلب: ۱۱۳۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

چلسی، استرلینگ را تحقیر می‌کند

چلسی در تلاش است تا رحیم استرلینگ را برای ترک این باشگاه به بدترین شکل ممکن تحت فشار قرار دهد.

چلسی، استرلینگ را تحقیر می‌کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، استرلینگ یکی از چهره‌های اصلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی در هفته گذشته بود. این ملی‌پوش سابق فوتبال انگلیس کاملا از سوی چلسی کنار گذاشته شده است و مدیران این باشگاه با تمام وجود به دنبال پیدا کردن راهی برای فروش او در فرصت باقی‌مانده هستند.

اما به نظر می‌رسد که این بازیکن قصد ندارد شرایط را برای مدیران این باشگاه در استمفوردبریج آسان کند. او می‌خواهد بدون درگیری و تنش جدا شود و حتی آماده است تا یک فصل را دور از میادین در لندن سپری کند تا بتواند همه چیز را به سود خودش پیش ببرد و با شرایط خودش باشگاه بعدی را انتخاب کند.

او و بن چیلول در حال حاضر دو بازیکنی هستند که چلسی به دنبال فروش آنها است و باور دارد که می‌تواند سود خوبی از جدایی این دو ستاره به دست آورد. انزو مارسکا پیش از این گفته بود: «استرلینگ حتی یک دقیقه هم در این‌جا فرصت حضور در میدان را پیدا نخواهد کرد.»

و این اتفاقی است که در حال رخ دادن است. او در واقع حتی در فهرست این تیم برای بازی هفته اول در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که برابر منچسترسیتی برگزار شده بود هم قرار نداشت.

حالا تلگراف مدعی شده است که این باشگاه قصد دارد تصمیمی بگیرد که شرایط را برای او بسیار سخت خواهد کرد. اول این که او را از فهرست این تیم کنار بگذارد تا با تیم ذخیره‌ها تمرین کند و دوم این که شماره هفت چلسی را از او بگیرد. شماره هفت قرار است به پدرو نتو که به تازگی از ولورهمپتون به این تیم ملحق شده است اهدا شود و به این ترتیب او را برای قبول درخواستش تحت فشار خواهند گذاشت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار