| کد مطلب: ۱۱۳۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

طعنه گوندوگان به بارسا: سیتی بهترین باشگاه دنیاست!

ایلکای گوندوگان می‎‌گوید پس از ترک منچسترسیتی متوجه شده است که این باشگاه در واقع بهترین باشگاه دنیا است.

طعنه گوندوگان به بارسا: سیتی بهترین باشگاه دنیاست!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، گوندوگان پس از یک فصل دوری از ورزشگاه اتحاد بار دیگر به جمع بازیکنان منچسترسیتی برگشته و آماده است تا تحت هدایت پپ گواردیولا باز هم به همان ستاره درخشان و قابل اعتماد تبدیل شود و به تیمش برای کسب عناوین قهرمانی در رقابت‌های مختلف کمک کند.

این بازیکن پس از یک سال بارسلونا را ترک کرد و دقایقی قبل قراردادش را به صورت رسمی با سیتی به امضا رساند. او پس از امضای قراردادش به سایت رسمی این باشگاه گفت: «هفت سال حضورم در سیتی برایم بسیار ارزشمند است، در درون و بیرون زمین. من به عنوان یک انسان و بازیکن در این تیم رشد کردم و رابطه خاصی با هواداران این تیم دارم و از موفقیت‌هایش لذت بردم. این دورانی استثنایی در زندگی من بود.

این که فرصت بازگشت به این باشگاه را داشتم برایم بسیار ارزشمند است. همه می‌دانند که چه احترامی برای پپ قائل هستم. او بهترین سرمربی دنیا است. همیشه این احساس را دارید که به چالش کشیده می‌شوید که برای هر بازیکن حرفه‌ای دقیقا همان چیزی است که می‌خواهد. بی‌صبرانه منتظر کار کردن دوباره با او هستم.

چیزی که درباره هم تیمی‌هایم در سیتی می‌توانم بگویم این است که آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. من از صمیم قلبم خوشحال هستم که این شانس را دارم که دوباره در کنار آنها تمرین و بازی کنم.. صادقانه نمی‌توانم برای پوشیدن دوباره پیراهن سیتی صبر کنم.

دوست ندارم کاری کنم که خیلی نوستالوژیک به نظر برسم. همه چیز هنوز به رقابت کردن بستگی دارد. باید انرژی و انگیزه داشته باشیم و سعی کنیم که بهترین نسخه خودمان را ارائه دهیم و این بلندپروازی و رویایی است که من همیشه در وجودم داشتم.»

او درباره احساسش پس از ترک منچسترسیتی اضافه کرد: «وقتی سیتی را ترک می‌کنید، تازه متوجه می‌شوید که چه چیزی داشتید. متوجه می‌شوید که چه روزهای فوق‌العاده‌ای را سپری کردید. متوجه می‌شوید که این باشگاه چقدر بزرگ است و بهترین باشگاه در تمام دنیاست. از این که دوباره در خانه هستم احساس بسیار خوبی دارم.»

این ستاره آلمانی در ادامه اظهار داشت: «من هنوز حس رقابتی زیادی برای کسب قهرمانی دارم. عاشق لیگ برتر هستم. اینجا بهترین لیگ دنیاست! این که دوباره می‌توانم در این لیگ بازی کنم بسیار لذت‌بخش است. حضور دوباره در سیتی باعث افتخار من است و امیدوارم که با حضور من در این فصل از فصل قبل موفق‌تر باشیم. هدف ما همیشه همین است.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار