| کد مطلب: ۱۱۳۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس1 تراکتور1 / فرار سرخ ها از شکست در تبریز

تقابل تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر برنده نداشت.

پرسپولیس1 تراکتور1 / فرار سرخ ها از شکست در تبریز

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ تراکتور تبریز و پرسپولیس از ساعت 20 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک تمام شد. شجاع خلیل‌زاده برای تراکتور و ایوب العملود برای پرسپولیس گل زدند و سروش رفیعی هم در دقیقه 76 از زمین اخراج شد.

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، عیسی آل‌کثیر، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گئورگی گولیسیانی، اوستون ارونوف، سینا اسدبیگی، ایوب العملود

داور: سید وحید کاظمی

دقیقه 14: حرکت انفرادی امیرحسین حسین‌زاده میان مدافعان پرسپولیس با ضربه خطرناک مهاجم تراکتور همراه بود که این توپ پس از برخورد با محمد حسین کنعانی‌زادگان راهی کرنر شد.

دقیقه 17: مهدی ترابی پس از عبور از چند بازیکن پرسپولیس، پاس در عمقی به مهدی هاشم‌نژاد رساند. وینگر تراکتور در ادامه موفق به دریبل ایوب العملود شد و بخت خود را برای گلزنی به پرسپولیس آزمود که واکنش الکسیس گندوز از باز شدن دروازه پرسپولیس جلوگیری کرد.

دقیقه 18: ارسال ریکاردو آلوز از نقطه کرنر به روی دروازه پرسپولیس، با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 30: محمد نادری با سانتری که روی دروازه پرسپولیس فرستاد، موقعیت خطرناکی برای تراکتور آفرید و ضربه سر تومیسلاو اشترکال در آستانه رسیدن به تور دروازه پرسپولیس بود. گندوز اما واکنش زیبای دیگری از خود نشان داد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 42: سنگربان الجزایری پرسپولیس باز هم ناجی تیمش شد. ارسال ریکاردو آلوز روی سر عارف آقاسی فرود آمد که ضربه سر مدافع پیش‌تاخته تراکتور با واکنش گندوز دفع شود.

دقیقه 43: شوت مهدی ترابی از پشت دروازه پرسپولیس با مهار ناقص گندوز تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۳: پرتاب اوت ایوب العملود با توپگیری و چرخش فرشاد احمدزاده با شوت محکم او منجر به موقعیت خطرناکی شد اما توپ خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: حرکت پا به توپ حسین زاده به سمت محوطه پرسپولیس با پاس در عرض او همراه شد اما مدافعین توپ را دور کردند.

دقیقه ۵۷: موقعیت عالی برای ارونوف در محوطه تراکتور که شجاع خلیل زاده عالی با تکل خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۰: ارسال بی نظیر ریکاردو آلوز روی یک شروع مجدد باعث شد شجاع خلیل زاده، مدافع پیش تاخته تراکتور با ضربه سری تمام کننده زهرش را به پرسپولیس بریزد تا ورزشگاه یادگار منفجر شود.

دقیقه ۶۵: ارسال بلند روی دروازه تراکتور با اشتباه بیرانوند همراه شد و توپ از دستش در رفت اما پرسپولیس نتوانست استفاده کند.

دقیقه ۶۷: ضربه هاشم نژاد از پشت محوطه با برخورد به وحید امیری نفسگیر راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۳: حرکت پا به توپ عالی ترابی با پای گندوز برگشت داده شد و در ریباند شوت هاشم نژاد بازهم توسط این گلر دور شد و در توپ سوم شوت آلوز در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۶: داور با مشورت VAR و بازبینی صحنه خطای خطرناک سروش رفیعی را تشخیص داد و این بازیکن را اخراج کرد.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار