| کد مطلب: ۱۱۳۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

دست از سر مبینا نعمت‌زاده بردارید

مبینا نعمت‌زاده دختر برنزی ایران در بازی‌های المپیک پاریس تا همین یکی دو روز پیش، سوژه داغ بسیاری از رسانه‌ها بود. دلیلش این بود که بعد از کسب مدال برنز از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران خواسته بود بدون کنکور، با حضورش در رشته پزشکی دانشگاه تهران موافقت کند.

دست از سر مبینا نعمت‌زاده بردارید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، همین خواسته کافی بود تا فضای مجازی و حقیقی علیه او شوند. شرایط برای مبینا به قدری ناخواسته پیش رفت که نهایتا او مجبور شد روز گذشته صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند تا به قول نزدیکانش بیش از این وارد حاشیه نشود. البته که به قرار توصیه‌های هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو هم در این زمینه بی‌اثر نبوده است.

ساعی روز گذشته با تایید این خبر خواسته تا مخاطبان دست از سر مبینا نعمت‌زاده بردارند. «نعمت زاده مانند خیلی از ورزشکاران دیگر خواسته‌ای داشت. یک نفر شاید خانه و ماشین بخواهد او نیز ورود به دانشگاه را خواست. یا این خواسته‌ها برآورده می‌شود یا نمی‌شود. مورد خیلی خاصی نبود که در این حد به آن پرداخته شد. از شما رسانه‌ها می‌خواهم که که دیگر به این موضوع دامن نزنید و پرسشی در این باره مطرح نکنید. حواشی کنترل شده است و او پیج خود در فضای مجازی را بسته است و از او خواستیم در این باره دیگر پاسخ کسی را ندهد.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار