| کد مطلب: ۱۱۳۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

از کدام شکایت حرف می‌زند؟

واکنش فوری پی‌اس‌جی به شکایت امباپه

پاری سن ژرمن همچنان به توافق مالی با امباپه اطمینان دارد و تاکید دارد که خطر محرومیت تهدیدش نمی‌کند.

واکنش فوری پی‌اس‌جی به شکایت امباپه

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لوپاریزین امروز نوشت که باشگاه فرانسوی هیچ خبری از اخطار لیگ یک فرانسه و یوفا در مورد ادعای وکلای امباپه برای تاخیر در پرداخت دستمزد و پاداش فصل قبل او ندارد.

روزنامه فرانسوی لوموند دیروز فاش کرد که کیلیان امباپه نزدیک به 55 میلیون یورو از پاری سن ژرمن طلب کرده است. مبلغی که پاریس وصول آن را متوقف کرده است و طبق این اطلاعات، وکلای بازیکن جدید رئال، سه ماه دستمزد و بخشی از پاداش معلق او را شامل می شود. کیلیان حالا با مراجعه به کمیسیون حقوقی لیگ فرانسه و یوفا، گام دیگری در تلاش خود برای دریافت مبلغ مذکور برداشته و مدعی شده است که به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها، پی‌اس‌جی قوانین یوفا را زیر پا گذاشته است.

پاری سن ژرمن به نوبه خود مایل به پاسخگویی رسمی به مانور ستاره سابقش نبود و به مذاکراتی اشاره کرده است که هنوز ادامه دارد و نمی‌خواهد در مورد آن اظهار نظر کند زیرا همچنان اعتماد دارد که در نهایت با امباپه به توافق خواهند رسید.

xgn3vyid

به طور خاص، باشگاه به اظهارات این مهاجم در ژانویه گذشته اشاره می‌کند: «با توافقی که با رئیس در تابستان امسال داشتم، تصمیمی که برای آینده خواهم گرفت، تحت هیچ شرایطی به باشگاه ضرر نمی‌رساند. ما موفق شده‌ایم به راهکاری برسیم که از هر دو طرف محافظت شود.»

به گفته منابع PSG، این باشگاه هیچ اطلاعیه و هشداری از لیگ 1 و یوفا در مورد این موضوع دریافت نکرده است. باشگاه همچنین نمی‌داند که مهاجم رئال مادرید برای مطالبه بخشی از قرارداد خود با PSG که در 30 ژوئن منعقد شده بود، اقدام قانونی کرده است یا خیر.

لوموند مبلغ درخواستی بازیکن را 55 میلیون یورو عنوان کرده است که شامل یک سوم آخر پاداش امضای قرارداد او در 2022 (36 میلیون یورو ناخالص) و دستمزد سه ماه آخر حضور او در پاریس می‌شود. گفته می‌شود در صورت محکومیت پی‌اس‌جی این باشگاه از حضور در بازی‌های اروپایی محروم خواهد شد و حتی اجازه خرید در انتقالات را نیز نخواهد داشت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار