| کد مطلب: ۱۱۳۴۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

تمجید از ستاره سیتی: بهترین انگلیسی تاریخ!

رودری و ارلینگ هالند معتقد هستند که فیل فودن بهترین بازیکن انگلیسی در تاریخ فوتبال این کشور است.

تمجید از ستاره سیتی: بهترین انگلیسی تاریخ!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فودن فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب منچسترسیتی بود و توانست نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و به یکی از ستاره‌های مورد اعتماد و البته محبوب پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد تبدیل شود.

این بازیکن روز گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه انجمن فوتبالیست‌های حرفه‎‌ای را دریافت کرد تا پاداش این درخشش در فصل گذشته را گرفته باشد. او در ۳۵ دیداری که در لیگ برتر در ترکیب سیتی حضور داشت موفق شد ۱۹ گل به ثمر برساند و حالا منتظر است که فصل جدید را هم با درخشش پیش ببرد.

رودری در این مراسم درباره این هم تیمی جوانش گفت:« من خیلی برای او خشحال هستم. صادقانه بسیار بچه خوبی است. از نظر من، او این توانایی و شایستگی را دارد که بهترین بازیکن تاریخ انگلیس باشد. او باید سطح فوتبالش را بالاتر و بالاتر ببرد و البته که همین الان هم یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر و فوتبال اروپا است.

هالند هم با تمجید از عملکرد خوب فودن در سیتی اضافه کرد:« او مرد بسیار خوبی است. من از بازی کنار او و شوخی کردن با او لذت می‌برم. فیل باورنکردنی است. بعضی از کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد را هرگز ندیده‌ام. من خیلی خوش شانس هستم که فرصت بازی کردن کنار او را دارم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار