| کد مطلب: ۱۱۳۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

من پرتره شکست نیستم

بدترین روزهای رونالدو: فکر این‌جا را نکرده بود!

کریستیانو رونالدو بدون شک بدترین روزهای حضورش در النصر را پشت سر می‌گذارد و برای او اوضاع نمی‌توانست بدتر از این پیش برود.

بدترین روزهای رونالدو: فکر این‌جا را نکرده بود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لیگ عربستان از این هفته آغاز می‌شود و همه احساس می‌کنند الهلال به وضوح برتری آشکاری بر رقبایش دارد. کریستیانو رونالدو هم این را می‌داند و استرس و فشار از همین ابتدا روی او و تیمش النصر اثر منفی گذاشته است.

تفاوت اصلی در سومین فصل حضور ستاره پرتغالی در عربستان این است که این بار تقریباً هر اتفاقی که در باشگاه می‌افتد، نود درصدش به رونالدو بستگی دارد. ساختار ورزشی تیم برای کریستیانو رونالدو ایجاد شده است و مشکلی که آنها با آن مواجه هستند، عدم تطابق شکل بازی و نتایجی است که کسب می‌شود. حضور فرناندو هیه‌رو به عنوان مدیر ورزشی، اقدامی در جهت جلب رضایت رونالدو بود ولی به نظر جواب نداده است.

مسئولیت تا حد زیادی با او است و باشگاه این را به رونالدو یادآوری کرده است. ریکاردو رفوژ، فرد مورد اعتماد CR7، دیگر مسئول ساخت تیم برای قهرمانی است، چیزی که در حال حاضر به نظر نمی‌رسد شکل گرفته باشد. همه نگاه‌ها در النصر به پرتغالی‌ها است، اما قوانین جدید لیگ مانع از تحرکات بزرگ می‌شود. در واقع خرید بزرگ النصر فعلا دروازه‌بان، بنتو، بوده است.

 

n4tgt2cx

تیم به دنبال فروش بازیکن و تزریق پول است

سادیو مانه خرید بزرگ فصل گذشته بود اما انتظارات را برآورده نکرد و در ساعات آینده ممکن است جدایی او از النصر قطعی شود. مانه به عنوان یک ستاره بزرگ آمد و فوتبالش کسی را قانع نکرد.

آیمریک لاپورت هم به دنبال راهی برای خروج است در حالی که با امید فراوان به النصر رفته بود ولی نتوانست متقاعد کننده باشد و می‌خواهد به اروپا برگردد. برای جذب مانه و لاپورت، 60 میلیون یورو هزینه شده است ولی انتظارات را برآورده نکرده‌اند. النصر قرار نیست آنها را به سادگی رها کند، به‌خصوص اگر جایگزینی وجود نداشته باشد و اینجاست که نام‌هایی مانند گوندوگان و حتی سرخیو راموس وارد می‌شوند.

حتی گمانه‌زنی‌هایی در مورد جدایی رونالدو نیز منتشر شده، چیزی که در حال حاضر منطقی نیست. CR7 می‌داند که پروژه النصر شامل او می‌شود و تعهد او بسیار فراتر از فوتبال است. او نمی‌تواند کسی را در این باشگاه ناامید کند، اما شکست سنگین در سوپرجام برابر الهلال که رونالدو تنها بازیکن خوب النصر بود، زنگ خطر را به صدا در آورد. رونالدو واضح است، او نمی‌خواهد پرتره شکست‌های النصر باشد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار