| کد مطلب: ۱۱۳۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

آنها تا پایان دوام نمی‌آورند

بارسا رقیب ما نیست: با 15 امتیاز اختلاف قهرمانیم!

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که رئال مادرید به راحتی در این فصل قهرمان خواهد شد و بارسا قدرت لازم برای سبقت گرفتن را ندارد.

بارسا رقیب ما نیست: با 15 امتیاز اختلاف قهرمانیم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، هفته اول لالیگا برای رئال با غافلگیری همراه بود. این تیم در زمین مایورکا با تساوی 1-1 متوقف شد و کاری از دست مثلث BMV نیز ساخته نبود. نه وینی و نه امباپه گلزنی نکردند و تک گل رئال را رودریگو زد. یک روز قبل‌تر بارسا توانسته بود با تیمی جوان در زمینی دشوار مثل مستایا برابر والنسیا 1-2 برنده شده و در همین ابتدا دو امتیاز از رئال پیشی بگیرد.

گوتی ولی اصلا نگران نیست و رئال را از حالا قهرمان می‌داند. او دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت: «رئال خوب بازی نکرد و این واضح بود. تیم نمی‌دوید و خسته بود. تعادل دفاعی وجود نداشت و این می‌تواند به‌خاطر دیر شروع شدن تمرینات پیش فصل ستاره‌های تیم باشد. آنها هنوز در فرم 100 درصدی قرار ندارند با این حال جای نگرانی نیست. در شروع فصل هستیم و رئال 4 مهره تهاجمی بسیار خاص دارد که می‌توانند کار را در هر بازی در بیاورند.»

گوتی ادامه داد: «بارسلونا شروع خوبی داشت ولی با این تیم، نمی‌تواند 38 هفته رقابت پایاپای با رئال داشته باشد. بارسا در لالیگا حرف‌هایی برای گفتن دارد ولی در لیگ قهرمانان قطعا به جایی نخواهد رسید. رئال این فصل به راحتی و با 15 امتیاز اختلاف نسبت به رقبایش می‌تواند قهرمان شود.»

u0bsf20q

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار