| کد مطلب: ۱۱۳۴۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد به ستاره سیتی: الهلال رقیب بارسا شد

​الهلال در تلاش است تا ژوائو کانسلو را برای حضور در لیگ عربستان متقاعد کند.

پیشنهاد به ستاره سیتی: الهلال رقیب بارسا شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کانسلو در چند سال اخیر رابطه چندان خوبی با پپ گواردیولا نداشت و همین باعث شد که تصمیم به ترک منچسترسیتی بگیرد. او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دو فصل قبل راهی بایرن مونیخ شد اما در این تیم هم ماندگار نشد و مجبور شد که بار دیگر به سیتی برگردد.

این ستاره پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند اما شرایط مالی این باشگاه به شکلی است که با وجود علاقه‌ای که به او دارند هنوز نتوانسته‌اند شرایط حضور دوباره‌اش را فراهم کنند.

این بازیکن در چند هفته اخیر در تمرینات پیش فصل سیتی حضور داشته و گواردیولا هم از او ابراز رضایت کرده است اما حالا گاردین خبر داده است که باشگاه الهلال به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای سعود عبدالحمید است و کانسلو یکی از گزینه‌هایی است که در نظر دارد.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که کایل واکر هم در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است و آنها امیدوار هستند که مذاکرات برای به خدمت گرفتن حداقل یکی از این دو بازیکن به خوبی پیش برود و بتوانند تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی در پایان آگوست به خواسته‌شان برسند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار