| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان تیم ملی فرانسه و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در سپاهان!

باشگاه سپاهان مهم‌ترین انتقال این فصل خود را نهایی کرد.

 کاپیتان تیم ملی فرانسه و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در سپاهان!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در حالی که بسیاری از رسانه‌های معتبر فرانسوی نظیر اکیپ پس از انتشار عکس‌های انزونزی متعجب شده بودند و تیتر اخبار خود را به این انتقال اختصاص دادند، سرانجام پس از چند هفته کشمکش این انتقال به مرحله امضای قرارداد رسید.

تلاش برای جذب استیون انزونزی از چند هفته قبل و زمانی که مورایس و شاگردانش در اردوی ترکیه حضور داشتند، آغاز شده بود. آنها امیدوار بودند فرآیند جذب این بازیکن سرشناس فوتبال جهان طولانی نشود، اما اتفاقاتی که طی این مدت رخ داد سبب شد تا انزونزی در تصمیم خود برای حضور در ایران مردد شود که همین موضوع برای چندین روز مذاکرات را به بن‌بست کشاند.

با این حال مدیران باشگاه اصفهانی دست از تلاش برنداشتند و درنهایت موفق شدند این ستاره که سابقه قهرمانی با فرانسه در جام جهانی 2018 را دارد و حتی در برخی مسابقات با بازوبند خروس‌ها در میدان حاضر شده را جذب کنند. درنهایت دقایقی پیش عکس امضای قرارداد رسمی با این بازیکن که می‌توان او را به عنوان بزرگ‌ترین ستاره فوتبال دنیا که راهی ایران شده را منتشر کردند.

 

xpzleqja (1)

انزونزی صبح روز شنبه وارد ایران شد و روز گذشته در ایفمارک حاضر شد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت تا پس از دریافت پاسخ تست‌ها و اطمینان از صحت جسمی این بازیکن 35 ساله، باشگاه اصفهانی اقدام به عقد قرارداد رسمی با او کند.

انزونزی سابقه بازی در تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، سویا، آث‌رم، بلکبرن سیتی، استوک‌سیتی و گالاتاسرای را داشته و در پست‌‌های هافبک مرکزی و هافبک دفاعی بازی می‌کند. او در حالی به ایران آمده که سال گذشته برای قونیه اسپور به میدان رفته و حالا ماجراجویی جدیدی را در میانه چهارمین دهه زندگی خود آغاز کرده است.

سپاهان پس از کنار رفتن از مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان که مورایس به شدت در آن مسابقه با کمبود بازیکن در بخش میانی مواجه شد و حضور انزونزی می‌توانست شرایط را در آن مسابقه تغییر دهد، موفق شد در افتتاحیه لیگ برتر چادرملو را در خانه با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد و حالا طلایی‌پوشان آماده دیدار روز جمعه برابر خیبر در خرم‌آباد می‌شوند و انزونزی به احتمال فراوان در این مسابقه اولین تجربه خود را به عنوان بازیکن سپاهان پشت سر خواهد گذاشت.  

 

ryysgf2z

انزونزی پس از امضای قرارداد رسمی با سپاهان پستی باشگاه را استوری کرده و باشگاه ایرانی را خانواده خود نامیده و از آنها تشکر کرده است.

باید منتظر ماند و دید انزونزی که به واسطه پاس‎‌های چند متری و دقیق خود در دنیای فوتبال شناخته می‌شود و همچنین قدرتی که در بازیخوانی دارد، در سپاهان چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند تجربه تلخ بازیکنان خارجی سپاهان در چند سال اخیر را به دست فراموشی بسپارد یا خیر.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار