| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

مربی مایورکا گفت

درست حدس زدم: راز ضربه زدن به رئال همین بود

یاگوبا آراساته راه ضربه زدن به رئال مادرید که امسال مثلث تهاجمی جدیدی دارد را گفت و تاکید کرد برنامه او برای متوقف کردن رئال جواب داد.

درست حدس زدم: راز ضربه زدن به رئال همین بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مایورکا دیشب در زمین خود اولین تساوی فصل را به رئال مادرید، مدعی اول فاح لالیگا، تحمیل کرد و این کار را به شکلی شایسته نیز انجام داد. مایورکا در نیمه دوم حتی برتری‌هایی بر رئال داشت و در دقایق پایانی اگر بازیکنانش دقت می‌کردند می‌توانست برنده شود.

آراساته در پایان بازی گفت: «اهمیت وینگرها در سیستم بازی ما برجسته بود. ما در حمله برای ایجاد خطر روش‌های خودمان را داشتیم.

این برنامه شاید خطرناک و ریسکی هم بود، اما رویکرد ما این بود که بازی را به جناحین ببریم. ما فکر می‌کردیم که وینگرهای آن‌ها برای دفاع عقب نمی‌آیند و این به ما اجازه داد تا از این امتیاز استفاده کنیم. حدس من در این زمینه درست بود. ما روی یکی از همان توپ از دست دادن‌های رئال بود که به کرنر و سپس گل رسیدیم.»

آراساته ادامه داد: «اگر روند حملاتمان را در بازی حفظ می‌کردیم، شانس داشتیم که برنده هم شویم. ما در حمله برای ایجاد خطر روش‌های درستی داشتیم. علاوه بر این، ما در ضربات ایستگاهی هم قدرتمند هستیم. در واقع هدف ما برای رسیدن به گل این دو روش بود و جواب هم گرفتیم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار